• MrC

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Känns nästan för mig som när man var liten och det var julafton. Jag har inte träffat CM sedan midsommar och ikväll ses vi äntligen igen! Kan bli spännande!

Annars då? Jag har legat på sjukhus, opererat mig, fem "skotthål" i magen, åkt ambulans, käkat en massa knarkpiller, morfin, droppåsar ... och på måndag får jag ta bort klamrarna (10 st) som håller ihop mig. Jävlar vad skotthålen kliar.
    På måndag kommer dottern till mig och vi drar vidare till Piteå ganska snabbt! Norrland rules!
    Siktar på en sista-minuten igen, nu till Grekland i augusti och har börjat planera Asien i december och USA i februari... ska bli spännande!

Tjo och tjim då!

• MrC
    Majuutschi skrev 2011-07-20 21:51:49 följande:
    Förvånad Låter ju mindre kul... Alltså det med knarket osv.. Härligt att du får äntligen vara med CM!
    Ja, det var väl häftigt 2-3 första gångerna, sen mest jobbigt. Har lagt av nu, men smaken i munnen ligger kvar och syns. Love is my only drug now.
  • MrC
    cajsasmamma skrev 2011-07-22 15:34:24 följande:
    men det sägs att lammkött är gött... men vad vet jag ...  
    Smaskigt!

Ikväll utgång i storstan! Paaaaaaaaaaaaaaaarty!!!!
  • MrC
    uniMog skrev 2011-07-27 13:33:36 följande:
    Citodon?
    HäckHäxan skrev 2011-07-27 13:38:57 följande:
    Ja tack!!!!!!
    Jag har 100 st Citodon liggandes + 12 Oxynorm. Gapa stort!
  • MrC
    HäckHäxan skrev 2011-07-27 13:45:55 följande:
    Oxnorm, ingen aning vad det är.

Cotidon är de enda som hjälper när min nacke muppar helt, får ju huvudvärk och fungerar inte alls, behövs kanske 1-3 gånger i månaden, men då har testat allt annat och har mest lust att lägga mig ner och bara gråta. Ibland behövs dom inte alls på flera månader heller så det varierar. Läkaren vägrar skriva ut, då de anses vara beroende framkallande. Har förklarat att jag använt dom sen 2003 vid behov utan att snorta i mig don, men nej de vägrar. Så nu "köper" jag dom svart istället och kan fungera när det behövs.
    Oxynorm är ett morfinbaserat läkemedel, bruna kapslar. Ger ett ganska bra rus efter 10-20 minuter som sitter i ca 2-3 timmar. Känns ungefär som att man druckit 10-14 stora starköl väldigt snabbt.
  • MrC
    stortå skrev 2011-07-27 14:08:00 följande:
    Jag fick det skitet när jag skaded ryggen och jävlar vad bra det var men fan vilken abstinens när jag slutade. Aldrig mer!
    hehe... jag fick Oxynorm och Citidon när jag opererade mig för drygt 2 v sedan.
    Nu har jag ingen smärta och behöver inte ens Ipren. Känner bara att skotthålen kliar som fan efter att jag tog bort klamrarna.
  • MrC
    lurksmulan skrev 2011-08-03 19:44:50 följande:
    Öl två är slut. Livet börjar kännas bättre igen.
    Jag vill också kunna dricka öl... Gråter
  • MrC
    lurksmulan skrev 2011-08-03 20:07:46 följande:
    Varför kan du inte?
    Vågar inte ännu efter operationen. 5 skotthål.
    LeIlebror skrev 2011-08-03 20:22:06 följande:
    gravid eller ska köra är min gissning, o den ena är utesluten
    fail
    lurksmulan skrev 2011-08-03 20:25:17 följande:
    Han har inte körkort?
    haft i ganska exakt 20 år.
  • MrC

Idag blir det .... 

Vi ska åka skateboard!

På em shopping och på kvällen ska vi mingla med bögarna och flatorna på stan! (Pride)
    Imorrn är det Prideparaden!

Med "vi" menas jag och lilla A.

• MrC
    lurksmulan skrev 2011-08-05 11:28:02 följande:
    Är prideparaden imorgon?

Jag blev totalt barnfri en stund här så jag lyssnar på musik på en nästan otolererbar nivå samtidigt som jag proppar i mig värktabletter för att få ordning på nack/huvudvärken. Obestämd
    stockholmpride.org/2011/Paraden/
    Klockan 13 imorgon.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D