Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2013-02-27 20:16:57 följande:
    Du får göra som jag, innan jag fick höj-o sänkbart skrivbord på jobbet, sitta på huk med hakan på bordskanten
    Dessvärre, så gör det ont i armarna i stället och i hakan... Obestämd 
    haha har inte så bra knä heller så det är nog ingen hit, det blir nog inte bättre av att ja spelar hockey heller... men det e bara 2 veckor kvar av säsongen så..... får hålla ut!
  • singel pappa83
    Isnogood skrev 2013-02-27 20:25:37 följande:

Uthållighet är A och O för att en karl skall komma någonstans här i livet Drömmer
    Jodå det vet jag, å d har ja inga problem med,  har referenser ;)  
  • singel pappa83

Haha låter ju bra ;)   men föredrar kvalité före kvantité  oxå ! 

Frågan är VAD man ska göra när man har ont i ryggen, man ska inte sitta.....  man ska röra på sig... man ska stretcha osv men inte för mycket. man ska ta piller men ändå inte, nä tror ja får gå till en ung doktor ist! någon som vet någon snygg tjej 25-35 som är singel och doktor ?

• singel pappa83
    Majuuu skrev 2013-02-27 21:47:36 följande:
    Har du fortfarande inte förstått att läkare inte är nåt att ha? Förvånad Har du problem med ryggen ska du gå till en sjukgymnast. Man ska röra på sig, ta ut rörligheten (men inte gå till ytterlägen där det gör ont), antiinflammatoriska är bra att ta om det finns en inflammation eller om smärtan hindrar en att röra på sig (men jag får inte ge råd om läkemedel så detdär sa jag inte). Men det är allt jag kan säga såhär utan en undersökning. Bättre gå till någon som undersöker dig ordentligt, dvs en sjukgymnast.

(Sen kan det nog vara svårt att hitta en läkare som är 25.. Läkarutbildningen är ganska lång....)
    Jo jag  vet men man kan väll drömma om unga, nya läkare ist för ett gammalt fossil som inte läst en bok sen innan internet fanns.....

Jag fick muskel avslappnande och ipren  för d va en inflammation, gick på pillerna en vecka, märkte inte ett skit skillnad, förutom att min mage blev sämre än vanligt och att jag va tröttare å slöare än vanligt men fortf lika ont.... så slutade med dom.

har mest ont när ja reser mig, inte när ja spelar hockey eller går eller nånting... får försöka få en remiss til lsjukgymnast om d inte blir bättre snart!
  • singel pappa83

Tråkigt när det blir så marie-anne !  men låter konstigt att dom sticker när dom ser dig på bild om du nu ändå beskrivit hur du ser ut ? 

Hur ser d annars ut i tråden ? lika lite action sen sist ? va ett tag sen man va inne här så... 

• singel pappa83

lägg upp en bild här så man får en bild av dig, har svårt å se att någon skulle vara så ointresant att man lägger ner efter bara en bild! 

• singel pappa83

jag skriver aldrig till tjejer med endast en bild. har alltid minst 3-6 på mig sj och vill att man ska kunna se lika många på "henne"  samt att dom måste ha en press, inte bara en rad me text eller inget alls! 

• singel pappa83
    Majuuu skrev 2013-06-23 11:00:58 följande:
    Du får hänga här mer och göra reklam för dig så singelmammorna i helsingborgstrakten ser att du finns. Solig
    här e ju bara inlägg en gång i veckan ( onsdagar) typ :P därför tittar ja in då och då! 
  • singel pappa83
    Mandi74 skrev 2013-09-26 20:51:07 följande:
    Sonen och jag gjorde en lista idag på vad vi behöver hos en man, stackars jävel som ska leva upp till det. Jag kommer få vara singel resten av livet. Tungan uteGuld i munSkål
    det e bra med listor, så länge du kan tänka dig att se mellan fingrarna på 90% så hittar du säkert någon snart ;) 
  • singel pappa83
    Mandi74 skrev 2013-09-26 21:42:05 följande:
    Jag kräver två saker att han ska visa mig respekt och acceptera mina barn. 
    Resten brukar komma av sig själv.  

Awww.. farbror trött ikväll.  

Godnatt då!

det va ju inga stora krav diekt ;) d klarar nog dom flesta! 
  • singel pappa83
    Mandi74 skrev 2013-09-26 22:58:45 följande:
    Nej, sonens lista är ju lite med komplex dock.  

Bara du inte kör slut på dig själv så.  

Godnatt!! 

Nu ska tant oxå dra sig tillbaka. Godnatt ni som ännu är vakna.  

ok men jag spelar fotboll,hockey och åker skateboard, d brukar gå hem hos dom flesta ;) tyvärr ingen  båt dock, men bygger gärna om tomten till fotbolls/hockey plan beroende på säsong! 
  • singel pappa83

spelat säsongens första hockey match ( korp hockey)  ligger i soffan å e så död i benen att ja inte orkar gå upp å hämta min telefon.....

• singel pappa83
    juni2009 skrev 2013-11-06 20:49:19 följande:
    Jaha.. Då kan jag gå med här då:) har nyligen valt att separera från sonens pappa pga av massa skit:/ Är 31år & bor i sthlm med sonen som blir 4 i januari. .
    välkommen hit, dock rätt dött i denna tråden tyvärr! 
  • singel pappa83
    plura1 skrev 2013-11-07 16:53:02 följande:
    hallå här är jag :)
    goooood for you,  dock behövs nog lite mer info än så om man ska komma nånvart ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D