Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Här verkar det vara grymt stort överflöd av killar trots att det ska vara en "tjej" tråd,  har ni något kösystem eller så här ? 

• singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-11 22:55:04 följande:
    åååh...pappsen!! E bara till att hänga på, jag har skrämt bort alla töser för jag ska få ha er för mig själv Flört
    Haha verkar ju inte bättre tyvärr ;)   
    Gissar på att alla här inne på i norrland oxå ? dvs ovanför skåne ?  
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-12 09:40:34 följande:

Nja...inte riktigt uppe i Norrland..men norra Småland. :P
    Allt ovanför skåne är norrland ;) 
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-12 10:34:54 följande:

När jag är färdig med dig behöver du ingen sexsekt, för du kommer inte orka med någon mer. ;)
    Are you ready to put your money where your mouth is ? 

Eller på svenska try me ;)  
  • singel pappa83
    Thashiznitov skrev 2013-01-12 11:06:51 följande:
    Aha okey ;)
    Ingen stor skillnad på er å tjejeer utan barn :) 
    Både ja och nej
    Oftast vill å vet en tjej som har barn mer om sig sj och vad dom vill och inte vill. medans tjejer som inte har barn verkar vara mer osäkra på det! 
  • singel pappa83
    Psykbryt skrev 2013-01-12 13:08:14 följande:
    Håller faktiskt med! Som ensamstående pappa är det nog betydligt lättare att lyckas med ett förhållande med en ensamstående mamma än en kvinna som inte har barn.
    exakt spec som man har barnet så gott som 24/7  som oftast bara mammor har! 
    Tror aldrig ja kommer skaffa en flickvän utan barn igen.... 
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-12 21:44:50 följande:
    Kanske skulle flytta över mitt fokus till pannkakan i stället...rätt mkt mer action där... Men inte en enda naken kock hittills.. en grekisk iofs... men än dock ingen naken virrig en  SUCK  Obestämd Tungan ute
    Måste man vara en av dom två för att få prata me dig?  ;) 
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 10:02:10 följande:
    I WILL SURVIVE!!!!!!! Jag är stark!!! en dag utan min sugerhun, det ska gå!!! Flört

Måste också sätta fart...måste röja o städa i det oändliga idag..plus att vi visst ska iväg vid 15 o planera barnkalas Obestämd Suck vilken underbar söndag... 

Ha det bäst nu alla sötnötter...så hörs vi kanske ikväll! Hjärta 
    What ska tråden ligga påis tills ikv, iofs skönt för då kanske man inte har 20-30 sidor att gå igenom :P 
    Ha d så kul på kalaset, här blir d loppis å sen en lugn hemma söndag me sjuklingen!  
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-13 12:26:34 följande:
    Ja det var då f-n så dåliga ni e på att tjöta när jag inte är här...passar mig perfekt Bara ni är förb* jäkla aktiva när jag väl är här sen Flört

Här är det inget kalas..e sugAr som ska dit..eller javisst Wham heter hon ju nu mer Flört För min o gummans del är det bara kalasplanering hon hennes dagiskompis, de ska ha kalas tillsammans... o så var det det där med att jag skulle städa också, så det är fint tills nästa söndag då gumman ska ha släktkalas, o jag har fullt upp hela veckan..så måste ta värsta röjjet nu... men har inte gått så bra ännu... men frukosten är iaf inmundigad och 4 hamstrar är kelade med Flört

Hoppas det blir ett givande loppisbesök och att stackars sjuklingen kryar på sig och kan njuta utav lite pappamys!
    Jodå rullskridskor,skridskor å bilbana till sonen å hockey benskydd till mig. 150 kr för allt va väll ett kap! 
    städa en vecka innan d ska va städat? har du inga barn hemma i veckan? ;)  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D