Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Tycker vi saknar ett fruntimmer här ? har hon hittat nått/någon  vettigare att göra  på kvällarna? :O :O :O 

• singel pappa83

USCH fy prata inte om förlossningar........ värsta dagen i mitt liv...... säger bara en sak!, svärmor va med............

• singel pappa83
    DragonWoman skrev 2013-01-18 12:40:25 följande:
    aha... då fattar jag... fast jag skulle hellre ha med min svärmor än min mor t ex... fast min sväris är ok, din kanske inte var det....
    Ja va liksom rätt överflödig å ivägen hela tiden..... kunde lika bra vänta där hemma eller jobba.... kändes så iaf  och det va inte kul! 
  • singel pappa83
    Cee once more skrev 2013-01-18 22:58:34 följande:
    Rynkar på näsanRynkar på näsanRynkar på näsan
    wohoo lugnet är över ! härskarinnan är tillbaka på tronen:P  ;) 
  • singel pappa83
    Isnogood skrev 2013-01-21 12:53:31 följande:

I mitt förvirrade fall...så tror jag att han var aningen överförfriskad, ja menar...varför skulle han annars vara så "på" mot mig, satt o pratade med mig o kompisen (även hans kompis var med, tillika en av de andra "beundrarna"), satte sig jättenära för att värma mig för att jag var frusen, dansade tätt tätt intill (han var bakom mig, med händerna på mina armar, höfter, axlar), försökte få "fatt" i mig varje gång jag passerade osv...

Jag är kattastrof när det gäller att fatta om någon är "intresserad" eller inte... Finner alltid en "anledning" till varför någon gör något sådant, men anledningen är aldrig bara jag... 
    Har samma "problem" skillnaden är ju att tjejer är sjukt dåliga på att visa att dom är intreserade medans kilalr är tvärt emot  :P 
  • singel pappa83
    Racer x skrev 2013-01-23 21:00:51 följande:
    Herrejeflars vad man kan bli förvånad vad folk startar för trådar.

Läste om stackars killen som blev påkommen av morsan men fick en utskällning .
    ja den sista idioten / trollet är inte född än,,, tyvärr. ....
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D