Inlägg från: singel pappa83 |Visa alla inlägg
  • singel pappa83

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sj har man en dejt inplanerad på lördag förmiddag, lite ovanligt (iaf för mig) att ta en första dejt på morgonen, men d ska bli kul. =) 

• singel pappa83
    Mpower79 skrev 2013-01-24 20:20:51 följande:
    Bättre ni desperata singelmammor knåpar ihop ett CV om er själva och era egenskaper så slipper jag läsa massa annan dravvel i tråden... eller bläddra tillbaka 400 meddelanden för att hänga på Demon tänkte ni inte på... haha
    Haha håller med, vissa har ju detta som heltids jobb, att skriva i denna tråden that is ;) sen tycker jag att dom desperata mammorna lyser med sin frånvaro.... :P 
  • singel pappa83
    Marie-anne skrev 2013-01-25 10:09:56 följande:
    hm desperat o desperat, man har ju börjat inse att klockan tickar av bara helv...te och man sitter ensam och längtar och man har glömt vad dating och 6 ärFlört
    Så illa kan det väll inte vara, bara inboxa isf så fixar vi det ;) 
  • singel pappa83
    Isnogood skrev 2013-01-27 20:11:29 följande:
    Reflekterade över en sak...

Kanske inte är så dumt att leva själv.
    -För, för en liten stund sedan så fick jag syn på mig själv när jag gick förbi spegeln...
    O här går man omkring, nyduschad med håret åt alla håll, iklädd förstora  pyamasbyxer hängandes på höfterna ett linne o luvtröjja o raggsockor...

"YEY" vilken drömkvinna för mannen liksom.

"Hinkar te"      
    Tycker en tjej kan vara lika lockande då som i högklackat å raffset!  

iaf om det är ens "tjej"  dvs  
  • singel pappa83

Om jag hade köpt en ferrari till dig och du visste om det, men när vi ska hämta den så står den i en sunkig lada, hade du inte velat ha bilen då ? 
     ;)  

• singel pappa83

Hade inte velat ha en tjej som går upp en timme tidigare bara för att fixa till sig innan ja vaknar, å jo ja vet att d finns sånna! 
    den man är tsm med och älskar den älskar man väll 24/7  ?  

• singel pappa83

sen på andra hållet så  älskar jag  t.ex. sexiga underkläder, och om ja fick välja så väljer ja hellre att min tjej kommer in i ett sexigt raffset än helt naken,  

Men nej ja e inte så ytlig!  jag är ingen fotomodell men vet att inom mig är jag en bra kille som vet å kan en massa som ni tjejer hade uppskattat, å då hoppas jag att min tjej är likadan!  

• singel pappa83
    Planta skrev 2013-01-27 22:16:02 följande:
    Spelar det för roll om denne går upp en timme och spacklar sig. Slipper hon gört när du drar morgonpinken.

För min del spelar det ingen roll vilket, upp till henne.
    för ja ligger hellre å myser eller har sex den timmen ;)  känns totalt meningslöst att hon ska gå upp å fixa sig, älskar ja henne så älskar ja henne även utan 2 kg smink! 
  • singel pappa83
    Isnogood skrev 2013-01-27 22:13:39 följande:

Du kommer finna den som passar dig perfekt, tids nog
    tack, man kan ju hoppas iaf! d gäller att ha många flöte i dammen för att lyckas har ja märkt :P 
  • singel pappa83
    Planta skrev 2013-01-27 22:35:42 följande:
    Har inget med kärlek att göra om hon väljer att kliva upp 1 timme för att spackla sig.
    Nej det har mer med att jag vill ha en mogen tjej som förstår att hon inte måste göra sånt för att hålla sig intresant! 
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D