Inlägg från: Relaxarn |Visa alla inlägg
  • Relaxarn

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-07-27 01:16:33 följande:

Märker du inte det.... så är du troligtvis inte vid medvetande

Ush jag som inte ens faller när jag får en Absolut i huvudet..Förvånad Varför måste man ha hög smärtgräns?!Förvånad Blir det för mycket smisk vänder jag på steken och brottas är jag duktig på om det skulle bjudas motstånd..Oskyldig
  • Relaxarn
    LeIlebror skrev 2011-07-27 01:17:35 följande:
    Dags o nana kudden tror jag
    dottern ligger o sover så gott bredvid mig i husvagnen nu så

gnatt tråden o gör inget som inte jag skulle göra

Godnatt! Ja gör du inget som inte jag skulle göra..(Du kan i stort sätt göra vad som helst..)
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 01:22:29 följande:
    Jag har låg smärttröskel.... men dest mer knep i bakfickan.... o brottas... kan ju vara trevligt ibland....

Hmm jo där finns ju knep att få ner mig på knä..Skäms Men alla knepen är inte så bra för vissa aktiviteter tyvärr..SkrikandesJadå brottas kan vara trevligt, inte så trevligt med en svettig man men en svettig kvinna är en annan sak..DrömmerFlört
    Nu är det ju bara du och jag kvar här.. Grr..
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 01:23:33 följande:
    Och så har vilden vaknat... så det blir till att natta om honom + mig själv nu..... Obestämd

Natti alla

Okej, det var ju synd!Obestämd Godnatt på dig!Glad
  • Relaxarn
    HäckHäxan skrev 2011-07-27 15:56:45 följande:
    klä på dig då om det känns fel. Jag tycket naket är bra!

Nej det som kändes fel var att jag var ensam..{#emotions_dlg.djavulsk} Naket är bäst!Skrattande
  • Relaxarn
    HäckHäxan skrev 2011-07-27 16:12:37 följande:
    Men dåså, gör helikoptern i närmsta fänster och se om nån granne blir lite sällskapssugen då

Njae grannarna är 60+ och det är lite väl för mig faktiskt.. Sen kommer bara polisen om man gör det och då måste man ge förklaringen att jag gör vad jag vill i mitt hus och att det är deras val att titta in här..Flört
  • Relaxarn
    HäckHäxan skrev 2011-07-27 16:19:44 följande:
    ahahhahaha Hmm han spamar ner min mail på fejjan... skall se vad han gör nästa gång jag är barnledig då, om de ens blir så nästa helg, för han är iväg och jobbar och skulle vara iväg några veckor sa hans sambo när hon lämnade Freja i måndags.

Vart är det tänkt att leda?Tungan ute Tycker det låter så fel när ordet sambo kommer in i bilden..Obestämd
  • Relaxarn
    HäckHäxan skrev 2011-07-27 16:27:07 följande:
    INgen aning om vad det lammet tänkt, han har försökt i tre år nu, så man kan knappast anklaga honom för att inte ha tålamod iaf

Varför lät ordet sambo fel?? För mig är det helt normalt att min dotters bonusmamma och jag pratar med varandra liksom, kan inte se något konstigt alls i det.

Hahaha dåså.Tungan ute Nej jag tolkade det som lammets sambo och tänkte att det är dumt att träffa någon som är upptagen..Oskyldig
  • Relaxarn

Hallå alla vackra människor, nu är jag tillbaka efter ett tag! Jag har ju så klart saknat er, precis som jag vet att ni har saknat mig! ;) Sen DW har jag ju saknat lite extra, det bara dog där innan ju tyvärr..GråterFlört

• Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-08-21 15:24:33 följande:
    DW is in looooooooove...... DoA..... och Sims....... vem har tid för män då? Tungan ute

Hahaha men jag är inte speciellt tidskrävande.. Flört Sen går jag ju alltid att stoppa undan och ta fram vid behov..DemonOskyldig
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-08-21 16:25:32 följande:
    Haha..... stoppa undan o ta fram vid behov...såna grejer har jag redan.....

Haha det kanske stämmer, men inget så bra som mig kan jag lova! FlörtOskyldig
  • Relaxarn
    racer x3000 skrev 2011-08-21 17:55:06 följande:
    Trelleborg iaf...

Hehe okej, jag var där förra veckan och lämnade CV på några olika företag. Skrattande
  • Relaxarn

Hallå!
    Ett tag sedan jag skrev här nu! (Antagligen ingen som minns mig)
    Har här inte kommit in några fler desperata singelmammor från Skåne/Malmö ännu?! FlörtDrömmer

• Relaxarn

Desperata mödrar i Skåne, var är ni? ???? Jag matchar listans krav och är 26år gammal! Är inte intresserad av att träffa någon som är över 35år, annars har jag mest krav på personlighet! ????

PMa mig så kan vi ju snacka vidare och se vart det leder!

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D