Inlägg från: Relaxarn |Visa alla inlägg
  • Relaxarn

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Ja här verkade det ju vara snack relaterat till trådstarten, OFT eller måste man läsa de senaste 100 inläggen för att fatta?!
    ONT: Jag passar in på beskrivningen. 

• Relaxarn

Någon som lyckades roa sig igår?Skrattande Själv tackade man nej till världens kap.. Fråga mig inte varför, jag gör dumma misstag på fyllan..Skäms

• Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-24 18:55:48 följande:
    Roa sig? Nej jag var så fantastiskt uttråkad att jag gick och la mig fast jag inte ens var trött. Sen låg jag och lyssnade på när grannarna körde thaiboxning eller möblerade om eller vad de höll på med. Precis lagom till att jag somnat vaknade dottern. Så roa sig är inte riktigt rätt ord.

Haha okej, det lät ju inte helt roande..Flört Var du "själv" på det?Förvånad
  • Relaxarn

Nej nu får ni desperata singelmödrar börja skriva, jag uppfyller kraven!(Allt är relativt!)Flört

Finns här ingen som bor nära Malmö eller??Flört 

• Relaxarn

lurksmulan skrev 2011-07-25 21:40:48 följande:
    Vi gör ju inget annat än skriver! Du är ensam kille ikväll dessutom så passa på!
    Bor inte ett dugg nära Malmö. Stockholm.

Jo men Sthlm är ju lite långt tyvärr, annars! Flört Även om det är 500killar så känner jag mig aldrig hotad..Flört
    DragonWoman skrev 2011-07-25 21:50:59 följande:
    Nope.....  hon tog ju bort sig här + blockade alla på fejjan.....
    Låter som en person jag känner och om det är hon så är jag absolut INTE intresserad av att träffa henne igen...MinusGråter 

• Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-25 22:00:31 följande:
    Skickar du hit en som bor så nära Gränna?

Han Relaxarmannen blev nog livrädd och stack igen!

Nejdå så lätt skräms jag inte..Flört Dock sitter jag och gör lite annat, så skrivandet går inte så snabbt..FlörtSkäms
  • Relaxarn
    Bubsan skrev 2011-07-25 22:21:42 följande:
    Skulle du våga rekommendera henne till någon?? Förvånad

Om det är hon jag misstänker att det är så rekommenderar jag inte henne för någon.. Det enda jag vet är att hon brukade sitta här innan och nu har tagit bort sitt konto.. Men Malmö är stort och här finns väl många att inte rekommendera..Skrattande
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-25 22:32:59 följande:
    Japp... om jag är på riktigt bitchigt humör....... Demon

Hahaha jag börjar mer och mer känna att det gäller samma tjej eller "kvinna".Skrattande
  • Relaxarn
    Bubsan skrev 2011-07-25 22:36:09 följande:
    Det finns säkert många att inte rekommendera, men en del ber man andra springa för livet för

Så rätt, så rätt! Skrattande
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-25 22:37:05 följande:
    Har ingen kontakt med henne.... hon tog ju bort alla från fejjan + msn osv....... o bytte aldrig nr med henne....så du får leta upp nått annat stolpskott.....

Tjejen jag tänker på gjorde precis detta..^^ Jag kan inte säga mer, snart har jag sagt för mkt och får varning..(Jag har inte sagt något men ändå allt..Flört)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D