Inlägg från: Relaxarn |Visa alla inlägg
  • Relaxarn

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-07-27 00:21:53 följande:
    Va tvungen o snoka igen.... skauning ju.... cirkus 30 mil från byhåla...... Tungan ute

Haha ja det stämmer bra, dock är jag en trevlig sådan!Flört Vilken byhåla? Flört 30mil är väl inget?Oskyldig
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 00:27:27 följande:
    Han tar kort på allt han vill ta kort på..... hade ett par snyggobilder där han vaknat vid 4 på natten, norpat telen o tagit kort på mig.... Obestämd

Hade ju jag med velat göra!Demon
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 00:28:05 följande:
    Byhålan vid vätterns södra ände.....

Men se, där låter det ju bra.Flört (södra ände) Så nu ska jag.. komma.. så att du kan lära mig att dra slutsatser?FlörtDemon
  • Relaxarn
    Relaxarn skrev 2011-07-27 00:31:50 följande:

Men se, där låter det ju bra.Flört (södra ände) Så nu ska jag.. komma.. så att du kan lära mig att dra slutsatser?FlörtDemon
    när* inte nu..^^
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 00:41:49 följande:

Hahaha sounds good 2 me!Flört Sen får priset avgöra om det blir nybörjarnivå eller doktorsrand..Skrattande Man kanske kan få doktorsrand gratis om man visar sig vara naturbegåvning?Drömmer
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 01:08:06 följande:

*kollar kalendern*

Bra, jag avbokar vad jag än har planerat då och ser till att jag är i tid!Flört Men om jag råkar komma sent får du inte smiska mig..FörvånadDrömmer Eller?!SkämsDemon
  • Relaxarn
    LeIlebror skrev 2011-07-27 01:11:36 följande:
    så länge du inte kommer förtidigt tror jag inte det gör något

Jag ser till att vara i tid så att jag kan komma sent.Flört
  • Relaxarn
    DragonWoman skrev 2011-07-27 01:14:16 följande:
    Haha..... får o får.... det lär du märka isf.... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Ja märker jag det inte så är det ju inte lönt..FlörtDemon
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D