Inlägg från: Relaxarn |Visa alla inlägg
  • Relaxarn

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2011-07-25 22:45:03 följande:
    Och bara för att....

Skulle du rekommendera trådens egna lilla sextoka till nån? Drömmer

Vem är sextoka?!SkrattandeSkrattande
  • Relaxarn

Nu ska jag äta mat, öppna en öl och sen duscha.Flört Någon som vill göra mig sällskap?Demon Sen är det ut och se om man kan träffa någon singelmamma eller göra någon till upptagen blivande mamma.Flört

• Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-26 20:58:52 följande:
    Man är fan inte mentalt stabil när man gråter till Trassel! Harkel.

Har för mig att jag med gjorde det.Skäms
  • Relaxarn
    ixi skrev 2011-07-26 21:39:29 följande:
    Hello you's!

Det var jättelängesen jag skrev här...har liksom haft fullt upp med irl. Märklig känsla. Vad händer härå?

Nåt nytt? Nån ny?

Jag är ny! Men har inte hittat någon ensam desperat mamma ännu..Gråter

Ush jag sitter hemma och dricker öl ensam, orkade inte gå ut för jag är slut efter jobb.. Någon som vill göra mig sälskap ?Oskyldig  
  • Relaxarn
    ixi skrev 2011-07-26 21:59:53 följande:
    Ah, tjena! Så himla desperata är det kanske inte så många här som är egentligen...bara vissa dagar då :P (folk städar ju istället har jag hört...)

Nice med bärs, men segt att dricka dem själv kanske...mitt vin är slut så jag är inge vidare dryckeskompanjon just. Dessutom ska jag sova snart. En annan dag kanske..

Hahaha okej, det är synd.. Är svårt att hitta singelmammor ute tyvärr..Tungan ute
    Ja lite drygt att vara ensam, blir dock bättre av att dricka öl.Flört Du skulle sagt till, så hade ja bjudit istället!Skrattande Ja vi får ta det någon annan dag, jag skriver här lite tidigare så att du vet.Flört 
  • Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-26 22:12:59 följande:
    Är det bara jag som dricker öl här?! FörvånadVi tar det om jag hinner förbi hos dig där om några veckor.
    Mmm det bästa är ju att ta all skit som ska slängas först, jag vet att jag blir helt blockerad när det är för mycket sånt.

NEJ jag sa ju att jag sitter i min ensamhet och dricker öl!Förvånad
  • Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-26 22:15:56 följande:
    Jaa men jag tänkte bland tjejerna! Jag dricker inte öl just nu alltså. Men de andra rynkade på näsan bara.

Ja men dåså..Foten i munnen Nu får du tänka att jag fått i mig några och var redan innan helt slut i skallen..Flört Jag känner att jag är i tillståndet då en tjej lätt hade kunnat utnyttja mig totalt emotionellt..Skäms
  • Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-26 22:25:35 följande:
    Tur att du stannade hemma kanske?

Jag har en flaska rosa bubbel som jag fick som tack för att jag var blom- och postvakt i några veckor. Vet inte när jag ska hälla i mig den bara?!
    Jo det var nog det.. Jag är som en liten flicka när det kommer till känslor kring kärlek..Flört Jag kommer till dig någon dag så dricker vi tillsammans!Flört (Man känner sig mindre ensam och patetiskt om man är två.Oskyldig)
  • Relaxarn
    lurksmulan skrev 2011-07-26 22:34:12 följande:
    Ha ha det är nog liiiiite långt att åka bara för att inte känna sig patetisk!

Hallå jag sa ju att jag kommer till dig, det är inte alls långt för dig att åka då..Flört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D