Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2011-04-09 23:35:08 följande:
    Vego-sushi rular!
    Det lär däremot lockande Lite som vego vårrullar, jättegott!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-09 23:36:16 följande:
    Tack för kräldjurspoängen, vi har ju avhandlat grodor i tråden idag och då kan jag känna mig besläktad.  Skrattande

Jobbigt med den där sambon. Kan inte folk bara lära sig att man ger f-n i sina prtners barn och sluta spela elaka styvmamman i någon Disneyfilm? Jag kommer heller inte att acceptera att min exfrus kommande män behandlar mina barn illa. Då får de med barnens pappa att göra. Lite orolig på den punkten i mitt eget fall faktiskt då mitt ex har en tendens att hitta "fel" killar, ja hon valde ju mig t.ex. Skrattande ,men skämt åsido är hon en äventyrerska innerst inne och jag står för beydligt mycket mer trygghet än de players hon normalt haft...
    Hmm låter som du är mitt ex.... fast helt ärligt hennes pappa säger att jag är den bästa mamman till vårt barn, så det tvivlar jag inte på att han tycker, till skillnad från mig så är han inte så orererande som människa, jag är ju som en vidöppen svängdörr irl.

Jag litar på att denna kvinna behandlar Freja likadant som de andra barnen i familjen, vilket är 4 när Freja är där. Det som gick galet var att hon krävde tillbaka saker som Freja fått ärva efter deras son och menade att pappan var med på det. Jag spenderade en hel kväll med att kasta in saker i deras hem, varenda liten jävla sak jag kunde hitta. Allt för att jag frågade om jag kunde få tillbaka vår stora plastade frotte för Freja ville börja sova utan blöja, de fick låna den när deras son skulle börja sova utan blöja och Freja ännu var för liten.. helt sjukt... Sen gick de ett år och så vräkte hon ur sig saker på dagis när vi hämtade barnen, de går på samma avdelning, iaf hon sa de på engelska, men barnen var ju ändå där, jag svarade att vi får sätta osss och prata ut om de här, men hon sa att Näää de får du ta med pappan, då menade jag att de fungerar inte bara att vräka ur sig saker, men aldrig kunna ta och reda ut det tråkiga och bara ha den goda biten av kakan jämt, men hon vägrade, jag löste de med pappan. Men numera är jag obstinat som en gnu med PMS och ett brutet revben, samarbetar inte ett dugg med än vanligt, har dragis in hennes infromationsrätt på dagis och lite annat, vill inte att Freja har deras kläder när hon lämnas utan skickar med våra kläder, för jag tänker aldrig mer ge denna kvinna något att bråka med mig om som kan drabba mitt barns kontakt med sin pappa.
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:39:36 följande:
    Låter som min hund!!! fast jag har en cocker spaniel!!! det trygga med henne är att ifall nån tänker göra inbrott hos mig så snubblar dom garanterat över hunden för det gör man alltid!!!
    hahah du kan ge dig på att just den dagen, så har hon lagt sig någon annastans Bara för att jävlas!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-09 23:39:47 följande:
    Ey...grodlår smakar som kyckling.... ju

Man ska smaka på allt....fick jag lära mig under uppväxten... och jag smakar på allt.... speciellt korv....
    Tungan ute

Gahhhh... Det har min mamma och tro mig min mamma hon har haft allt möjligt hemma, för tusan vi brukade stycka vår egna gris på köksbordet liksom, jag är uppfödd på älg, råddjur och en och annan gris eller ko.

Men jag kan inte äta inälvsmat, mer än leverpastej, sylta kräks jag av och en massa andra saker med...
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:45:12 följande:
    det fick jag med lära mig... och i sommar ska jag få smaka på surströming och pitepalt!!! 
    Haha.. jag har ett lammkött uppåt som tycker jag skall komma dit och äta kölebullar... fast lagade ute över öppen eld då. Jag har bara ätit dom tillagade i ett vanligt kök ...
  • HäckHäxan
    Majuutschi skrev 2011-04-09 23:45:20 följande:
    Nej nu ni.. Nu ger jag upp komma ikappandet för ikväll för ni skrive rju i samma takt som jag kommenterar..

Daddy är snart hemma hos sig o då kan jag sova.. Har haft en härlig dag idag o känns jättebra att barnen trivs med honom så bra redan, men sen igen varför skulle dom inte det... Drömmer 

Gonatt mina härliga trådisar!
    Dröm om mig som alltid! Solig
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 
    Nalle 
    Sussa gott och njut av lyckan!
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-09 23:51:25 följande:
    Usch vad jobbigt när någon bryter emellan på ett sånt där obehagligt sätt. Vill inte leka psykolog men det låter på mig som hon hyser avund mot dig på något vis.
    Småaktigheter och sånt där som gör att hon gör en höna av en fjäder måste ju reta upp en något förbaskad och det är klart du känner berättigad ilska då hon behandlar dig/er på det där viset.

(Freja är ett namn jag gillar f.ö. då fornnordiska namn står högt i kurs. Min son heter Viking.)
    Vi kanske skall gifta bort dom med varandra då

Ja de är trist. Hon var den första vännen jag fick när jag flyttade hit som tolvåring, så detta är ju inget jag gjort med enkelthet. Jag har i tre år bara anpassat mig efter dom, Frejas tid har ställts in om och om och om igen, Jag har aldrig nekat honom umgänge. Hans sambo har fått både hämta och lämna Freja (för jag har vetat att hon är svartsjuk OCH de blir ett jävla liv om pappan stannat på en kopp te) vilket är trist, för han och jag har alltid kommit överrens och kunnat enas om saker och ting.

Tror också de kan ligga någon avindsjuka i bakgrunden, blandad med osäkerhet kanske, men jag kan ju inte mer än att intyga att jag faktiskt inte vill ha karln. Jag har svarat ärligt på varje fråga hon ställt om den tiden jag och han träffades på, aldrig försökt dölja något. Jag vill inte ha honom, men jag vet saker om honom som jag aldrig kommer berätta för någon annan, för jag har inget behov av att förstöra mitt barns andra familj.

Jag är rätt ovan vid ovänskap på den nivån, visst har jag också varit en fjortis, men de är rätt länge sedan.... Jag tycker att vuxna fan får sätta sig och försöka lösa saker, alla kommer få ge med sig på någon punkt och få igenom något de vill, det viktigaste är att barnen mår bra, de är de enda som är viktigt för mig OCH den dagen om de ens händer som Freja far illa där PGA av styvmammas humör, är den dagen jag går i taket, de är den enda gången som jag kommer bli arg.
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-09 23:52:53 följande:
    Jag kan äta thailändskt kryddad och tillagad lever....annars går allt sånt bort... inklusive leverpastej som jag älskar... men det beror på att jag är allergisk mot nån blandning (kommer aldrig ihåg vilken heller) o kräks tills jag är halvdöd om jag äter fel sort...
    Men blä, lät ju mindre kul

Thaimat älskar jag annars, på kinan här har de både kina och tahi och mums, kan äta ihjäl mig på deras buffe
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-09 23:54:32 följande:
    jaaaa skrattar... Vi kanske skall förklara för brudarna vad Laphroaig är tror inte dem vet vad det är. :)
    Världskänd malt  whiskey från nån ö i skottland vars namn jag inte minns... ( ett x samlar på whiskey) Ju dyrare desto bättre är hans motto
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-09 23:55:37 följande:
    de e du o ja knäckehäxan...

stycka på köksbordt,, de e grejer de familytime

skitkul ju!
    Precis.Min morbror är en av landets bästa och snabbaste styckare Inte för att vi hade någon nytta av det i vårt kök men
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D