Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäckHäxan skrev 2011-04-10 00:03:09 följande:
    Världskänd malt  whiskey från nån ö i skottland vars namn jag inte minns... ( ett x samlar på whiskey) Ju dyrare desto bättre är hans motto
    Alltså ja kan ju vara och cykla i fel yoghurt också, så nu måste jag ju googla på saken
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-09 23:59:06 följande:

Har du sniffat på rutten snopp eller? Död
    Precis vad jag tänkte
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 00:02:55 följande:
    Här äts äkta hemlagad thaimat... de man får på restaurang är mesigt i jämförelse

Har en granne som är därifrån
    Aha..... de är stor skillnad.... Fast vi har både kina och tahi restaurag här OCH de som har Thai gjorde alltid massa speciallare åt mig förr när jag hmm typ levde på deras mat OCH så fick jag alltid en morot gjort som en utslagen ros till min mat Verkligen en jävla konstform att snida en ros ur en morot vill jag lova.

Tro mig jag har försökt och faljerat grovt!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 00:03:44 följande:

om 8timmar ska jag vara pigg och glad och sjunga "godmorgon god morgon tralalalalaaaaaaaaaaaaaaa" för mina hästar

Härliga tider, vaknar de bättre om du trallar för dom?
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 00:05:58 följande:
    Kan inte vara värre än några recept jag hittade på..... moderkaka...mänsklig sån... Kräks Död
    Äts i vissa delar av afrika, oftare rå än tillagad, såg nått programm på tv för länge sedan om det där.
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:07:44 följande:
    Ja, han är ju snart 2. Stora karln, ju Skrattande

Oj oj, ja det där låter absolut inte bra. Varför dra upp sånt som hänt innan de blev ett par och lasta dig för att du och ditt ex varit ett par? Låter så förbaskat omoget och ordet fjortis är väl använt i detta fall. Jag skiter väl högaktningsfullt i vilka förhistorier något ex haft. Nåja, jag skulle nog reagera om det visat sig att hon mördat sina f.d. killar, gått på gatan eller då, men tidigare relationer och så intresserar mig inte. Vill hon berätta får hon givetvis det om det gör henne gladare, men att hålla på sådär tyder på en mental omognad som är gräslig...

Har hon inte vett i skallen att föra en dialog på ett vettigt sätt med dig kanske du kan förklara rejält för exet hur du känner och be honom sätta ner foten om han har ryggrad till det...
    Åhh han blir nog alldeles lagom för min tjej då iaf om hon visar sig ha ärvt min ådra för yngre män hahahha

Nå de är lite komplicerat detta, jag och pappan var ett par till 04, gick isär, de träffades,fick en son,men gick när han var runt året, vi träffades igen, jag hade baljat alldeles för mkt vin en kväll och fick en ide om att spela luffarschack och dricka te, men de blev något helt annat Oskyldig

Skit samma, i samma veva hade jag och mitt otrogna ex gjort slut, men bodde i samma lägenhet, min moster och min morbror dog och en massa saker hände samtidigt, jag bev gravid och jag kände att de inte fungerade att kasta sig in i nån relation när jag inte ens hade någon riktigt koll på mig själv i mitt huvud. Han gick tillbaka till henne och de är fortfarande ett par.

Tro mig jag har försökt. när hon krävde tillbaka kläderna och sånt så ringde jag honom och frågade om det var fel i huvudet på honom som gått med på detta, han fattade inget och tvingade henne att packa ner kläder och annat i en säkc och ge tillbaka, säcken var fylld med mjukisdjur och en del trasiga kläder, hon fick tillbaka skiten.

Nej han vågar inte ta konflikterna, varje gång så säger han, men Ia är detta nödvändigt, ja för helvete det är det, väx upp! Ungefär så blir mitt svar...
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-10 00:10:02 följande:
    Islay.
    Jepp, hejja google
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-10 00:10:34 följande:
    Om jag är glad så mår djur bättre!!! Djuren känner av när man tex mår dåligt eller är sjuk.
    De är sant, min hund har en fallenhet att bli om möjligt ännu dövare om jag mår kasst
  • HäckHäxan
    NoMansWoman skrev 2011-04-10 00:15:10 följande:
    Okej att djur tuggar i sig moderkakan eller kakor, de kanske behöver nått från dom... men finns det något syfte för människor? Mer än rituellt eller så.... usch
    Japp den innehåller mkt näring som är ganska viktigt för människor som är fattiga eller lever i delar av världen där föda med höga värden inte alltid är lätt att få fram. Så visst har det ett syfte som går utöver rituella värden. Massor av näring rakt in i mamma kroppen, för att öka chansen för överlevnad hos både mor och barn.
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-10 00:11:12 följande:
    men nått som e gott... Fredagsgott med pulla!!
    Metal skrev 2011-04-10 00:14:00 följande:
    Är det inte godare med tunga? Skrattande
    Nää knulla skall det vara, annars kan de kvitta   {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D