Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Planeten skrev 2011-04-10 11:10:14 följande:
    Yep, blev ett par glas igår. Och gott va det. :)
    Tillbaka till förra.. Har du möjlighet att bränna ut dom? Betalar såklart för skivor, frakt osv {#emotions_dlg.flower}
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 11:20:34 följande:
    joooo sant haha=) jasso jag har en polare som flyttat dit tror det hette så.... Stenungsbaden är alldrig fel en sommardag =)  sedan har de ju en kamping som ligget ute på tjörn tror jag kommer inte ihåg vad den hette låg där med FD sambon en sommar o kampade... 
    Det finns mycket som är gott med sommaren. Det som gör att jag faktiskt trivs i lilla edet (en håla) är att de tar en timme med bussen till gbg om man vill snorta asfalt en dag och 15-29 min till havet med bil, edet ligger mitt i en delikat pannkaka, plus att här finns mängder med insjöar och fin skog om man gillar sånt.

OCH just nu finns det mängder av motorcyklar på 45:som jag gärna hade hoppat på Tungan ute
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:19:54 följande:
    What?
    I skivade morötter, du får själv välja det antal slantar du vill ha
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-10 11:21:04 följande:
    ska vi nog kunna ordna, frakt löser vi, passerar säkert lilla edet någon dag.

Edet kräpp för varje släpp
    En liten bit till varje skit.
    hahahhahaaaa, fick mig osökt att tänka på en grupp jag startade på facebook... Edet., det är oss alla torkar sig i röven med
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:31:56 följande:
    Du får flörta till dig ett hojåk med trådens moppepojke.
    hahahaaa jag försöker se fram emot 45:ans utbyggnad, typ precis utanför min tomt.. Så ja kan ligga och blotta mig och gotta mig när arbetarna står där och arbetar i värmen och där ligger jag nästan naken och njuter av livet Oskyldig
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:33:03 följande:
    Nu va det ju inte jag som skulle kirra till skivorna Men morötter e gott :p
    Bra, för sånna har jag alltid hemma till hunden
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:36:33 följande:
    Låter som den snutten kommer ta ett tag att göra färdig :p
    Mmmm förmodligen, men de kanske finns några nice ass boys som behöver få lite grillat till lunch och nöjet att titta på de kalla ölen jag tänker ha framme fast jag inte dricker bärs alls.....

teasing is pleasing (eller hur fan det stavas)  Tungan ute
  • HäckHäxan
    starchild81 skrev 2011-04-10 11:36:55 följande:
    Gött det MC e nog inte min grej haha skulle nog kört ihjäl mig skrattar..Finns ju fina områden här med SÄrö Draget Kullavik som också ligger nära havet... =) Göta bodde polaren i antager att du vet vart d ligger =P 
    Jepp de tar mig en kvart att gå till göta typ, de ligger precis innan lilla edet. Brukar gå dit och träna med hunden hos en kompis som också har rottweiler
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:38:25 följande:
    Haha, tack för den
    Men varsegod, helt fucking gratis idag Kyss
  • HäckHäxan
    Planeten skrev 2011-04-10 11:40:04 följande:
    Fniss
    Visst är de väl en genialisk plan, nästan så du önskar att du skulle jobba med vägbygget här

Undra om man kan få dom att hjälpa mig snickra ihop en utebur till katterna efter en veckas lunchande Drömmer
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D