Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

daddy XL skrev 2010-10-03 19:12:13 följande:

WOW ;)

*värsta mysmys*
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Pejgan skrev 2010-10-03 19:34:33 följande:
    jag kommer aldrig att förstå det.
    Varför folk betalar pengar för trasiga jeans??? Isåfall är vi två!
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

*håller med Pejgan*

Skall lappa mina favoriter, men aldrig att jag hade köpt dom redan trasiga. Jeans är som skor, när de är som fulast sitter de bäst!  Skrattande

• HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 19:40:54 följande:
    fast jag köper dom inte trasiga, jag sliter mina jeans!!! och tycker att det är braatt det är inne nu med trasiga jeans!
    Jo om man ser det så. Men hur modernt de än är så kommer jag aldrig köpa trasiga kläder.

Rätt sjukt att något som var en stor skamm när min mormor växte upp, idag är modernt Obestämd
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 19:42:04 följande:
    Räkna in min pappa så är ni fyra
    Men min mamma fem....
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2010-10-03 19:56:02 följande:
    låter gött det med!!! fast jag äter nästan bara 70%choklad när jag äter godis

och vet ni vad??? Jag ska till Aronsborg nästnästa helg ;) och där har dom chokladprovningar  Tungan ute
    Jag bor granne med sveriges äldsta konditori, som numera bara tillverkar praliner Våra barn går på dagis ihop och vi umgås. Tror ni de är gött att provsmaka ut dom eller  Tungan ute Köpte 6 st till en vän i julklapp, kostade ju bara hundraspänn liksom.... Men ack sååååå goda....
  • HäckHäxan
    trollkarl skrev 2010-09-14 19:11:22 följande:
    * Singel /CHECK
    * Snygg /CHECK
    * Trogen /CHECK
    * Fräsch /CHECK
    * Snäll /CHECK
    * Social /CHECK
    * Ärlig/CHECK
    * Tycka om barn/CHECK
    * Ansvarstagande/CHECK
    * Kärleksfull/CHECK
    * Romantisk/CHECK
    * Glad/positiv/CHECK
    * Bra i sängen /CHECK

måste lägga till att jag är kung i köket me =)
    samt städar, diskar, tvättar, hämtar ungar på dagis etc, OCH fäller ner locket ;)
    OCH jag antar att jag mest skall vara tyst nu då........   {#emotions_dlg.djavulsk}
  • HäckHäxan
    sonen08 skrev 2010-10-11 11:36:16 följande:
    kommer ta en paus från tråden.. tydligen får man inte som singel göra sina egna val utan redovisa allt för vissa....
    Vad trist, men känner igen syndromet. Jag får inte säga "min" sanning i min status på fejjan heller, då blir det minsann krig!

Ta vara på er *stora kramen*
  • HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-10-11 18:40:41 följande:
    bara för att de blev taskig stämmning igår så måste du ju inte lämna tråden...
    du har varit i tråden länge....
    försök skaka av dig de som nu ha hänt och ta de lugnt ett par dagar men att hoppa ur tycker ja inte om...
    Vad F_n är de som hänt????
  • HäckHäxan

Sorry att jag bara försvann, fick besök

Ja de är sant, jag har haft sällskap en stund *WOW* gör vågen

• HäckHäxan
    sugar rush skrev 2010-10-11 21:20:40 följande:
    o ja ska ner i tvättstugan o hämta tvätten snart
    Åhh vad bra, kastar du in min i maskinen då

*fan jag borde verkligen boka en tvätttid*

Men från december så kan jag tvätta hemma, hejja hus och egen maskin
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D