Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Metal skrev 2011-04-09 17:31:02 följande:
    Hej hej Skrattande

ny här du med?

Nej jag är en mycket gammal medlem, både i tråden och på FL...

Har bara varit helt overksam ett bra tag
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-09 18:02:32 följande:
    välkommen tillbaka då
    Metal skrev 2011-04-09 17:52:19 följande:
    Aha OK Skrattande

Själv är jag ny här, en bekant tipsade mig.
    bästa tråden på FL
    Tack Tänker inte ens försöka läsa ikapp mig......
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 22:48:02 följande:
    VA!!! tänker du inte det???
    Nope, jag är inte mycket för mission impossble Gör som hunden och lever i nuet
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 22:53:43 följande:
    det är ett klokt val... men hur har du det nuförtiden? längesen man såg dig här`?
    Solig   Nu för tiden är livet till viss del något lättare... MEN varför varnade mig ingen att barn blir 3 år... Hade jag haft den kunskapen om 3åringar förr som jag har nu, så hade jag reklamerat ungen!

Jag har vart off och stora delar av livet slåss fortfarande med mig... Men nu känns det som om det äntligen kommer ljusna, sakta men säkert, på riktigt.
  • HäckHäxan
    Majuutschi skrev 2011-04-09 22:58:11 följande:
    Man överger inte denna tråden så lätt... Var ju tvungen att skriva in att stödfamiljer är välkomna så jag skulle få vara kvar..
    hahahhahaah smart!
  • HäckHäxan
    Lellebror skrev 2011-04-09 22:58:56 följande:
    då kan jag passa på att varna dig redan nu för 6årstrotsen, u aint seen nothing yet, 3åringar är änglar i jämförelse
    Men sexåringar begriper mer. Vid sex skall ungen vara väldrillad nog att hon förstår att jag menar exakt det jag säger och inget annat Mitt mål med de närmsta tre åren
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:00:59 följande:
    ska tala om att barn blir 7år med och då är 3årstrotsen bara rena rama barnleken

Kul att höra att livet är på väg mot ljusare tider !!!
    Ve och fasa! Måste ha ett stort gäng synder i mitt bagage, för att ens vara i närheten av att förtjäna detta!
    Majuutschi skrev 2011-04-09 23:01:52 följande:
    Hej! Det var inte igår....
    Nej, det var ju idag, nuet vi le ver i Skål
  • HäckHäxan
    Metal skrev 2011-04-09 23:01:58 följande:
    Har en månad och nån vecka kvar på dotterns treåringstid, och jag tycker hon är rätt soft. Grabben som fyller 2 samma månad hon blir 4 är en smula mer bångstyrig, men underbar på sitt vis.
    Gött, jag räknar med att hon lugnar sig och hon är lugn och glad jämfört med alla andra barn jag mött i samma ålder. Men de är mkt för henne nu, äntigen rutin med relationen till sin pappa OCH hon är ju inte dummare än att hon försöker testa oss, spela ut oss och manipulera oss på alla sätt hon kan komma på OCH hon är smart!

Vilket bådar gott inför framtiden.. men hon kunde väl vart så rar at hon bara tog detta hos sin pappa och var soft hos mig
  • HäckHäxan
    Sugar skrev 2011-04-09 23:17:04 följande:
    knäckehäxan..... ja visste väl att du inte kunde hålla dig allt fär länge
    *skäms* fan de är inte min grej att hålla på mig *Flåt*
  • HäckHäxan
    cajsasmamma skrev 2011-04-09 23:08:09 följande:

hehe...lycka till!!!!

Tack.. har en grov misstanke att alla lyckoönskningar kan behövas Tyst
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D