Inlägg från: HäckHäxan
|
-
-
Mmmm skönt när man vänder på steken sådär Eftersom jag uppfyller alla 3 kriterierna så får jag väl hänga här va???Isnogood skrev 2010-09-22 09:06:58 följande:Visst gör det
-
Nåja här baljas de kaffe, mini är utfodrad, snart dasg för påklädning och en cykeltur till dagis..
-
Tackar, känner i själen att jag hittat rättsugar rush skrev 2010-09-22 09:16:41 följande:välkomme hit
-
Vad kan väl bli mer intressant en ett gäng desperata MILF:s och några snyggon som flåsar oss alla i nacken
-
Hehe den sista var ju coolPejgan skrev 2010-09-22 09:31:34 följande:Inte "to my face" iaf.. Däremot fick jag tre komplimanger med lite olika..sting i..
* Vansinnigt vacker
* Du ser ut som en gudagåva
och min "favorit"
* Vilka fina kurvor! Jag gillar mulliga kvinnor, vilken storlek har du i kläder?
En av den var bra, en var riktigt fyndig och en var.. konstig. -
Därför gör man bryggkaffe med Gevalia Milea såklartMr Espresso skrev 2010-09-22 09:37:23 följande:Hmmpf Du vet väl om att espressokaffe är bättre för mage och kropp än vanligt bryggkaffe. Heard about the word "garvsyra"
-
Aldrig provat. Nu föredrar jag ju egentligen kokkaffe eftersom jag har så mycket mjölk i och bryggkaffe blir som iskaffe med min mängd i. Men orka koka kaffe när man är en personsthlmsman77 skrev 2010-09-22 09:49:09 följande:Nej Lindvalls ska det vara :)
-
Orange/gul påse, bättre för folk som har tex magkatarr eller magsår pga av den mindre mängden syra Har använt det till och från de senaste 10 åren typ....Mr Espresso skrev 2010-09-22 09:52:02 följande:Hmmm...Gnuggar tinningarna...Har jag testat det, kaffefreak som jag är
-
Ähh säg fakk joo och lämna det bakom dig! Så gör du det du hade tänkt med din dag med glatt hjärtasugar rush skrev 2010-09-22 10:01:27 följande:antagligen.. men skit i honom o koncentrera dig på de som får dig att må bra