-
Natti sov så gott!sugar rush skrev 2010-10-11 22:35:43 följande:natt natt
-
Morsning..
Sjukt trött!!! Med ett barn som envisas med att vakna varje natt och komma in till mig och sova/prata/ha mig som slag och sparkpåse, knö, stjäla mitt täcke SÅ känner jag mig APTRÖTT *morgel och fräs*
Måste komma på nått annat, typ lägga mig tidigt så jag osrkar somna om henne i hennes säng. Bara att då är det jag som inte får sova så mkt mer sen eftersom jag blivit väckt *suck*
MOMENT22 kallas det va?
Hoppas alla andra sovit bättre och mår prima
-
Gör ingefärsbryggd, drick i massor, ljummet vatten, panodil/alvedon/något feberdödandet!!!!!!sugar rush skrev 2010-10-13 08:57:26 följande:hello folks....
usch vilken dag..... idag måste ja ladda inför o jobba kväll... känns inte så lockande just nu... ja kokar och ögonen rinner...
Maybe, simglassögon som kan samla upp vätsan från öjnerna så kan du tömma dom mellan varven -
Skönt! Byta liv ett par dagar då???PeterA skrev 2010-10-13 09:09:26 följande:Jag har svoit gott ialla fall :P
-
Hej...sthlmsman77 skrev 2010-10-13 08:21:37 följande:God morgon!!!
-
Mmmmm, hoppas att hon verkligen får komma till sin pappa på fredag. Och blir det som det är sagt så kommer hon vara där i tre helger framöver, så de får komma ikapp i umgänget lite efter att han inte haft henne när han skall. Men de är ingen ide att göra våger fören the fat lady singssugar rush skrev 2010-10-13 09:23:58 följande:förstår precis hur du känner....
zombie varning!!!Låter som du har läget under kontroll!! Att koka ingenfära och typ gör ane sorts te på, rensar kroppen rätt bra. Trodde inte på det för fem öre, men det fungerade faktiskt .sugar rush skrev 2010-10-13 09:23:02 följande:vatten check, ipren check, filt check, har dock ingen ingefära :(
och simmglasögonen vet ja inte var ja har.... men men,,, ja får tejpa fast papper under ögonen som suger upp de mesta
Vik ihop sånna där runda bomullspads och teja, borde kunna suga upp mer än vanligt papper! -
Men så är du ju en trögröv också!trollkarl skrev 2010-10-13 09:25:12 följande:Ska vi byta sovkurva häxan? :) jag somnar ju innan jag ens fått skallen på kudden ;)
-
*fröken fucking allvar glider in*
Hej allihop...
Skit dag här men har en fråga.
Vad innebär delad vårdnad rent praktiskt i praktiken??
-
Men vad är detta, hur kan du bara skita i halsflussen och lunginflammationen????MysTic PrincesS skrev 2010-10-14 13:13:43 följande:Så var läkarbesöket avklarat. Facit: öroninflammation och bihåleinflammation. Går nu på värsta dunderkuren med pencillin, örondroppar och reaxin eller vad det hette. Men men, gick iaf dit och ska väl banne mig bli frisk nu
Krya på dig, klart du SKALL bli frisk nu! -
Det låter ju inte som någon höjdare allscajsasmamma skrev 2010-10-14 15:24:32 följande:Delad vårdnad vet jag faktiskt inte vad det betyder, aldrig råkar utför det min dotters pappa har aldrig tagit ens kontakt med oss sen han fick veta att dottern var född.Allt är väl luddigt och relativtsugar rush skrev 2010-10-14 15:44:51 följande:
delad vårdnad innbär att ni dlar på ansvaret, ni delar på beslut som ska fattas.
Tex. så kan du inte flytta tillsammans med barnet/barnen om det innebär att dom byter skola eller så, OM inte pappan godkänner detta på papper.
det betyder som sagt att ni fattar gemensama beslut angående era barn. ni måste vara överens om besluten och ingen av er kan bestämma över den andre.
typ.. oj va luddigt de blev...
Om man nu har delad vårdnad, är det då för mycket begärt att ha delad tid, alltså 50% var?? OCH innan man ens går med på delad vårdnad har man tex rätten att ställa krav på att en pappa först skall sköta tex de 4 dygn han borde ha barnet på först i tex ett halvår? Om det sköts under denna tid så kan man ju tex diskutera saken vidare då? Låter detta rimligt? Eller resonerar jag konstigt?