Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

jejosa skrev 2010-11-30 19:07:40 följande:
    ahh... klart det finns plastgran kvar då =)

funderar på att köpa en ny... har haft i många år iom att jag inte vetat hur barnen reagerat på en riktig (de är rätt allergiska 2 av dem)
    jaqg ska ha plast då de blir "ekonomiskt" att ha det varje år slippa slänga ut pengar på en riktigt gran då man ändå ska slänga ut den efter 1 månad och de kostar ju med så därför får de bli en plastgran
  • sonen08

fyyy satan hela kroppen kliar på mig funderar om jag orsakat det själv genom att duschat samtidigt som jag sköljde ur skiten ur håret??? nån som vet??

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-30 20:01:47 följande:
    sonen: håret blev skitsnyggt!!
    tack
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-30 19:58:08 följande:
    jag brukar alltid duscha samtidig o känner inget sånt, men ta en dusch till du om du är fundersam =)
    nu har jag duschat och tvålat in heeela mig
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-30 20:10:05 följande:
    hehe... känns de nå bättre?? =)
    lite
  • sonen08

tjooooohooo på lördag blir det utgång partyblåsan inhandlad idag och spriten ligger i kylen

• sonen08
    Crazy M skrev 2010-11-30 20:28:39 följande:
    Trevligt. Hoppas oxå på utgång på lördag. MEn verkar tyvärr ganska kört. Kommer väl aldrig bli frisk
    usch då.. hoppas du hinner  bli kry
  • sonen08
    Richard w skrev 2010-11-30 21:35:58 följande:
    Vet ni vad jag heter i efternamn? ;) rätt komiskt faktiskt :)
    nopp men kanske wolf??
  • sonen08
    NiklasS83 skrev 2010-12-01 07:00:37 följande:
    Flera prover tagits , sänkan är hög , feber är nere på 39 grader i alla fall , skönt ......
    Han ont magen ännu och hela kroppen , prickar ännu på kroppen , både röda och några som blåmärke.
    Får dropp ännu , orka inte äta eller dricka nästan
    Hemskt se sitt barn bara ligga. Han sover dagarna igenom.
    Idag blir de ännu mera prover , röntgen av hjärnan.
    usch då hoppas de snart vet var det är.. förstår att de är jobbigt att bara se sitt barn ligga där och man är hjälplös skickar massa styrkekramar.
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D