Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Richard w skrev 2010-12-02 18:13:06 följande:
    Sonen : då får du leta upp en annan kompis att dra ut med ju :)
    jo men dåligt med det... alla har planer på sitt håll sen hade vi bestämt och jag var sjuukt taggad köpt partyblåsa och sprit känns INGE kul alls.... suck.... hon vill inte pgr av de är kallt ute och halt...
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-02 18:15:06 följande:
    neeeeeej Gråter

ingen annan du kan gå ut med da??
    nix
  • sonen08
    Richard w skrev 2010-12-02 18:17:40 följande:
    Sonen: då är det ju inte alls roligt :( men skamm den som ger sig så seså leta nu upp någon :p
    hehe eller så får jag skita i det.... trist jag som var festsugen....
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-02 18:17:24 följande:
    Låter som en dålig bortförklaring. Då kan hon inte vistas ute på 6 månader då? :)
    hehhee de var det o att hon har myyyycket i skolan o göra... jag har med massa men behöver koppla av med... hon pluggar heeeela tiden... jaja skitsamma tappa suget nu...alla andra jag frågat dehar planer på sitt håll så ja jag får va hemma  "träffen"imorgon med nicklas blir ju inte heller av men de är ju förstårligt med tanke på hans son...
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-02 18:20:04 följande:
    Jag hade gått själv. Lite tråkigt men man kanske träffar nya bekanta? :D
    hehe du ja :P
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-02 18:23:15 följande:
    Helt rätt att man behöver koppla av och få lite tid o blåsa bort lite celler med alkohol. Ja Jag skrev åt honom att hade jag bott närmare hade jag kunna ställt upp om han behövde något.
    okej va sa han då? jo när de gäller barn önskar man att man kunde byta plats med dom.. man vill inte se något barn må dåligt
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-02 18:24:49 följande:
    Du får chansa lite :)
    hehehe...jo men roligare o vara 2 och ja är ute efter o dansa inte ragga de gör ja på annat håll hehe
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-02 18:28:52 följande:
    Han har inte svarat. Men jag kan inte göra mer än va alla andra här inte kan göra. dvs skicka styrkekramar och hoppas att barnet blir friskt.
    okej..precis finns inte mycket man kan göra.. som förälder måste de vara sjuukt jobbigt usch
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-12-02 18:29:23 följande:
    Vem vet. Du kanske slår 2 flugor i 1 smäll... Dansar in i någon :)
    hehehe nepp har ögonen för 1 just nu
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-12-02 18:33:28 följande:
    nej usch hoppas allt är väl med hans son! att de åtminstone vet vad som är knas o kan medicinera...
    får hoppas de kommer fram till vad det är snart så hans son blir bra
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D