Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HELLO bara 1-2 julkappar kvar o handla till prinsen sen är DE stopp hehehe nu har jag hittat massa bra Blir dock INGEN spis men tror han kommer bli mera glad för detta han kommer få

• sonen08

HALLLÅÅÅÅ??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sitter med en färgburk i håret får väl se hur resultatet blir seeen.. hmmm återstår att se och sugar jaaa de är brunt Blir o träna en runda sen ikväll med

• sonen08

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch blev för mörkt i håret fyyyyyyy

• sonen08

Innan Jag färgade på denna bilden här uppe..

Så här blev det INTE BRA!!!!!!!!!!!!!!!
  • sonen08
    Crazy M skrev 2010-11-30 18:15:18 följande:
    Jag tycker iaf att det blev fint Det brukar försvinna lite till färg när man tvättar det igen
    tack men de blev såååå mörkt hehhe är inte van vid det o ser knas ut när ögonbrynen är såå ljusa
  • sonen08
    Crazy M skrev 2010-11-30 18:24:04 följande:
    Du får måla dom då
    hehhe har jag aldrig gjort
  • sonen08
    Richard w skrev 2010-11-30 18:41:42 följande:
    Hallå alla glada :)
    hello
  • sonen08

SÅ nu har jag inhandlat alla sonen julklappar är sååå nöjd med alla köpen trots de blev ändrade planer hehehe men tror han inte bryr sig

Nu är de bara mina paket kvar har dock inhandlat 2 idag ska bara komma på vad jag verkligen behöver ha

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-30 18:57:03 följande:
    skönt... jag har inte handlat en enda :S
    hehe okej jag har inte handlat allt ännu ju sen funderar på hur jag ska göra med granen om jag ska vänta tills pengarna kommer nästa gång om de nu finns nån "plastgran" kvar då eller om jag måste köpa den nu
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D