Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MysTic PrincesS skrev 2010-11-29 14:35:19 följande:
    ah, då förstår jag..... ja, om de inte hinner torka i tvättstugan får du hänga dom hemma, där är det ju varmare isf
    de vettisjutton om de är varmare här hehee har alla eltementen på men de brukar vara ISKallt ändå och tror de har med detta huset är INGE Bra för de drar in kall lutt från fönstren trots isoleringen är rätt nyy... dååååligt...hade termobrallor på mig förrut när jag kom in och de var kallt när jag drog av mig dom.... på hotellet vi sov på i helgen var de asvarmt man blev till o med tjock i näsan för de var såå varmt inte ens med öppet fönster märkte man nån skillnad...

nej nu ska jag ner i källaren och ta upp mina julgardiner och hänga upp dom medans dom är våta hehehe de är smart slipper man stryka dom
  • sonen08

Såååååååååååå fint de blev med julgardiner i fönstren Har även inhandlat 4 julklappar till sonen idag passa på medans han sov i vagnen hehhee Ska bara slås in sen när han har somnat Blir dock ingen spis i julklapp utan en annan grej men tror han blir mera glad över denna än spisen hehehe har bara 2 julklappar kvar o köpa till han och sen är de mina kvar

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-29 18:24:44 följande:
    nu får jag ge mig med att somna på soffan när jag kommer hem... har helt vänt på dygnet... *suck*
    ajdå inte bra.. imorgon ska sonen till dagis och jag ska börja tenta plugga
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-29 18:43:04 följande:
    ahh... så nu är det dags... det är bara att se till att man gjort allt de där hemmasysslorna först så det blir full fokus på studierna... jag hade en tendens att jag bara var tvungen o diska lite, städa lite o så... o SEN sätta mig med böckerna... jajo, jag pluggade mycket på nätterna - nattuggla då med ;P
    hehe okej jag har en tendens att gör annat som slappa se tvn eller bara slappa för att INTE plugga men nu tänkte jag börja i tid för att jag vill klara denna tentan.. så nu blir de 2 veckors stenhårt pluggandet för att förhoppningvis fatta något.. nu har jag nästan alla böcker utom 1
  • sonen08

Och där slockande sonen ovanligt att han sover innan 20-21

• sonen08

Ska dock handla kl 12 imorgon med sonens farmor men innan dess ska jag hunnit läsa igenom några kapitelt samt damsuga o skura golven imorgon innan sonens farmor kommer o hämtar mig

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-29 19:07:41 följande:
    *svälj*

50 min kvar...... jag tror jag ska gå o andas i en papperspåse
    hehe villl med ha deeen känslan igen även om den är såååå jobbig så är den hääääärlig
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-29 19:35:54 följande:
    Jag försöker andas lugnt
    jejosa skrev 2010-11-29 19:10:46 följande:
    precis! du har ett stöd i oss här... glöm inte det... vi kan ta det där nervösa åt dig så kan du göra dig iordning ist
    Jag e klar så sett.... men nerverna är inte som de ska... Ska försöka.... *andas...andas...andas*
    sonen08 skrev 2010-11-29 19:21:26 följande:
    hehe villl med ha deeen känslan igen även om den är såååå jobbig så är den hääääärlig
    Jag veeeeeeeeet o du kommer drabbas av den med nån dag....

Nä, ska la logga ut nu... hörs senare... eller imorgon

Tack för era peppningar.... Kyss
    I hope sooo twooo men man vet aldrig juu de kan va imorgon eller om 1 år till
  • sonen08

är rastlös och uttråkad.....BOOOORING!!! tips motages

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-29 19:52:35 följande:
    träna... dansa... läs... lev livet
    blir nog träna en sväng dock är min mage INTE med mig riktigt så får se tur man har nära hem
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D