-
öron,näsa hals ska vi till. så en läkarundersökning de ska kolla hans öron och hörsel tror ja vet ej riktigt men jag antar de är något sånt samt de ska kolla hans trumhinnor när vi ändå är därfigurehead skrev 2010-11-23 20:28:02 följande:talpedagog eller läkarundersökning?
-
jejosa skrev 2010-11-23 20:34:50 följande:barnens farbror halkade efter med språket pga de missade att han inte hörde ordentligt... de upptäckte det när han var 8... så det är ju bra att du ska iväg nu o ta tag i det hela =)
sonen din har ju stora chanser o hinna ifatt iom att han är så ung =)japp de var de på dagis som påpekat det och de uppskattades mycket nu får vi se om det är fel på hörseln eller inte. usch 8 år de är ju länge ju.. att de inte märkte något innan???
jag märker ju att barn som är bara nån månad yngre än sonen kan prata mycket mera än va sonen gör.
-
funderar på en sak när jag ska färga håret mörkbrunt på torsdag ska jag färga ögonbrynen med eller kommer de bara se dumt ut??? de kommer kanske se dumt ut o ha så ljusa som jag har nu?
-
ska färga hemmajejosa skrev 2010-11-23 20:52:54 följande:fråga frisören??
-
nej inte ännu får göra det sen när jag kommer hem. har inte tid nujejosa skrev 2010-11-23 20:56:50 följande:hmm... jo men skulle du inte klippa dig oxå??
-
han vill nog ha en tjej ingen plantaPlantagen skrev 2010-11-23 21:42:56 följande:Jahaja, så min dög inte? *FNYS*
-
ÄR sjuuuuuuuuuuuuuuuukt trött....
-
NU kan sonen sooooova gott
-
HEllo fyyyy hela natten har det snöat och de har lagt sig -5 minus ute BRRRRRRRRRRRRRRRRRR de kunde ju bannemig väntat 1 dag till så jag kunde köpa termobyxor FÖRST men NEPP... jajaja blir o ta på sig mysbrallor över legginsen idag..
-
hade leggins och mysbrallor funka bra heheh äger inte ett enda par jeans konstigt nog...Men imorgon blir de inköpa riktiga termobrallor så man med kan vara ute och busa i snönNiklasS83 skrev 2010-11-24 07:19:03 följande:Som jag då , härligt!
Ta leggings och jeans går med bra!