Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2010-11-23 17:49:48 följande:
    till träningen?
    till jag får maskin, färga håret och shoppa sista julklapparna
  • sonen08

ser ni pratar om läsning JAG behöver verkligen läsa... har 3 suuuuupper tråkiga böcker o läsa framöver.... Sen ännu flera böcker... Har tenta i vetenskap o ovetenskap HUR trist som helst sen har vi 2 stora skrivuppsatser som ska skriva.. Bläääääääääääääää

• sonen08

Hmm funderar på om man skulle önska sig en värmefilt i julklapp eller en snygging som har en filt

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-23 17:57:31 följande:
    kanske tummen ner men måste klara tentan helst vill helst inte ha en omtenta till..
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-23 17:58:46 följande:
    Haha, är Karamelkungen avpoliterad? :D
    nej
  • sonen08
    jejosa skrev 2010-11-23 17:59:00 följande:
    huuu... bara att bita ihop o börja antar jag :/
    ja tenta plugget börjat jag med i morgon i skolan.. syrran har vart snäll o beställt böcker åt mig så dom får jag på lördag så då ska jag börja plugga ordentligt har ett stoooort kompenide som ska läsas med så de ska jag börja med i morgon..
  • sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-23 18:01:24 följande:
    Härligt. Hoppas ni kan värma varandra i vinter då :)
    hehehehe... vi får väl se..tar de lungt
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-11-23 18:02:48 följande:
    Bara att bryta ihop och komma igen

Mitt tips. Börja i tid. Dra inte ut på det.

Jag vet hur det blir när man gör det
    hehe lite svårt o börja i tid.. eftersom tentan är om 2 veckor o jag inga bäcker har ännu.. första skrivuppgiften ska vara inne 1 vecka efter tentan så den får jag skriva hela den veckan.. sen har vi en skriuppgift som ska vara inne i jan och den är ett grupparbete.. så den har vi tid på oss.. men nu ska jag lägga fokus på tenta plugga i 2 veckor 1 vecka mer än sist hehehe vi får se hur de går..
  • sonen08
    figurehead skrev 2010-11-23 18:09:08 följande:
    jag önskar dig lycka till och hoppas det går vägen.

Hur har det gått med hjälpen du ska få?

var där igår och fyllde i massa papper så nu ska jag vänta på beslutet som ska tas.. men hoppas de går igenom och de kommer nog hjälpa mig orehört mycket Och de som hjälper mig kommer dessutom få betalt

• sonen08
    figurehead skrev 2010-11-23 18:01:08 följande:
    COWABANGA!!

Rena julafton ju
    nästan julklapparna får ja ju inte öppna förrän på julafton då tomten har lagt alla under granen ska bli underbart o se sonens min när han vaknar o se alla klappar under julgranen lääääääängtar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D