Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

hello huvuvdvärken verkade ÄNDÅ inte vilja geeeeeee med sig

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-24 21:21:58 följande:
    Har du druckit bra med vätska dag???
    druckit som vanligt.. förrutom vart utan mjölk idag....samt försökt inte äta godis.... men fick synda men hjälpte tydligen inte den sitter över öronen typ...
  • sonen08

Blir nog strax o gå o sova o hoppas värken försvinner... imorgon blir de färga håret träningsmaskinsleverans och leta nya brillor

• sonen08

heeeeeeeeej sitter i skolan fick ta bussen hit idag föööör J******vla väder ute idag blir det att köpa termobralls och ut och åka pulka sen med sonen haaaaaaaa DE

• sonen08

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ nu har jag köpt termobrallor och tummevantar och hittat snygga glasögon så imorgon ska jag bara klura ut hur tusan jag ska lösa detta med gå till optikern och göra synundersökning med en vilde....

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-25 17:42:46 följande:
    bra där, då blir det lek i snön snart då??
    been there done that med mina monster... på nått sätt grejar man det o kliver ut från optikern (tandläkare, läkare etc) en smula småsvettig men nöjd =)
    Jo men jag funderar jag kan ju inte sitta och göra en undersökning med han där.. funderar om man kan låta han vara på dagis men är osäker... hade vart lättast
  • sonen08

Får hoppa färga håret idag... hinner inte känns de som.. men behöver åka till affären tusan också... orka inte det... jaja sonen har välling till imorgon med...

Får nog bli pulka åkning efter helgen hehe.. imorgon har jag optikertid kl 15.50 enda tiden ledig... hade iofs en tid idag halv 3 men jag skulle hämta sonen kl 3hade aldrig hunnit.. men jag valde ut glasögon idag så de problemet slipper jag inte imorgon

• sonen08
    jejosa skrev 2010-11-25 17:55:45 följande:
    ahh... det där är alltid en balansgång... slipper tänka på sånt nu... alla mina går i skolan ju =)
    ska kolla med dagis imorgon om det går annars får jag se hur jag löser det...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D