Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

o ja ska sluta prata med mig själv...hej hopp.....

• sonen08
    Plantagen skrev 2010-11-22 20:16:25 följande:
    Jasså? osams med ditt ego? :D
    nej tråkigt o prata med sig själv bara....
  • sonen08

heeej bara 2 dar kvar till TORSDAG wieeeeeeeeeeeeeeeee

• sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-23 12:50:09 följande:
    Och 3dgr kvar till fredag :/
    japp sen är de lördag efteråt och då lääängtar man dit med vill både ha toooorsdag o lördag hehehe
  • sonen08
    cajsasmamma skrev 2010-11-23 12:56:32 följande:
    På lördag ska C och hennes kusin ha kalas i bowlinghallen med 15 andra kidz :)
    va kul vi åker till borås sonen lääääängtar efter mommo pratar om de heeeeeeeeeeela dagarna de enda som inte är kul att jag ska tvätta förmiddagen hehe.. men de var den enda lediga tiden så ett ont måste..
  • sonen08

usch har ingen lust att cykla till dagis o hämta hem sonen om en stund.. DE spöregnar ute och är ISKALLT!!!!!!!!!!!!

de är i sånna här lägen man önskar man hade haft bil

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-23 13:16:32 följande:
    Min förste var inte så vild.. visst, han lyckade skrämma skiten ur mig genom att sträcka ut sig mot båda sidorna så magen försvann helt men lille vilden... phu, att mina inre organ överlevde
    cajsasmamma skrev 2010-11-23 13:09:53 följande:
    Inte alls sugen DrömmerOskyldig
    Vilden fick kika på filmen med, nu vill han att mamma ska äta en bebis så den kan vara i magen och göra så med

Det skulle ju vara kul med en 3a oxå.... Oskyldig
    hehe okej.. MIn son gjorde allt för att mamma hans inte skulle kunna sova om nätterna.. han låg på något konstigt sätt så han låg o tryckte på sidan skitont hade jag..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-23 13:21:33 följande:
    Här yr snön

Blev hemmadag med lilleman med, orkade inte böka mig ut med vagn och frysa häcken av mig.... men blir tyvärr en promenad iaf.... mjölken är slut... o colan.. o ciggen.....
    hehehe... skickar du hit lite godis med eller neeeeeeeeej jag har slutat hehehe

sonen fick åka til dagis idag med.. eftersom han var hemma heeela förra veckan..

pappa sa de hade snökaos i lidköping de varnar folk för att gå ut till o med där.. pappa kör snöplog och skottat samma parkering i 3 h nu de lägger sig lika fort sa han..
  • sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-11-23 13:19:37 följande:
    Nu slapp jag revbenstrummande med båda barnen, men båda bökade med huvudet down there och det va allt annat än skönt.... speciellt inte när man har grym foglossning syrran var iofs lite knasig, hon mådde nästan illa när hon såg en fot komma ut ur huden
    i slutet så låg sonen med o tryckte ner sååå ilande känsla fyyyy va jobbigt.. en trodde han skulle ramlöa ur
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D