• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

figurehead skrev 2011-03-12 19:26:53 följande:
    SAY NO MORE!
    Nudge Nudge Nudge....EEEYYYYYYYY...know what I mean?? Tungan ute
  • Cee
    figurehead skrev 2011-03-12 19:37:09 följande:
    You´ve been with a voman have´nt you? What´s it like??

Aaaaaaaahhhhhh you wicked, you wicked... eyyyy... nudge nudge wink wink
  • Cee
    figurehead skrev 2011-03-12 19:45:00 följande:
    your wife interested in phography??

Say no more say no more

...He asked knowingly..... Tungan ute
  • Cee

Nähä..nu får man förpassa sig till tvsoffan o melodifestivalen... BLÄÄÄÄÄ.. har ingen som helst lust..men gumman e laddad! O min laptop e skit!! vilket innebär att jag inte kan bära med mig den Obestämd

Ha det så gott godingar!!!

• Cee

Hehehehehehe...ibland e det allt bra att vara qvinna Behöver bara betala halva priset på sportfiskemässan på Elmia i April

• Cee
    Cee skrev 2011-03-13 10:41:19 följande:
    Hehehehehehe...ibland e det allt bra att vara qvinna Behöver bara betala halva priset på sportfiskemässan på Elmia i April
    Ja gällande inträdet då alltså!
  • Cee

Morrn morrn goingar!! eller god förmiddag....

• Cee
    MrC skrev 2011-03-13 10:51:19 följande:
    Jag minns vilket jävla liv det blev när män bara behövde betala halva priset på inträdet till "Kvinnor kan mässan"... vilket jävla liv det blev på kvinnorna då. Ett stort stim skrek "diskriminering!" Skrikandes
    Nu är det inga män som klagar på att kvinnor bara betalar halva priset på sportfiskemässan? Förvånad
    *Hehehe..måste säga att jag tycker det är en aaaaning löjligt... tycker allt att det skulle vara lika för alla... Men inte tänker jag propsa på att jag ska betala full entré utan tackar o tar emot

Men e väl så att fiskekarlarna e så desperata på att få in lite tjejer bland sig Tungan ute ELLER så kanske det e så att de då lättare kan övertala fruarna att de ska få åka Tungan uteTungan uteTungan uteFlört
  • Cee
    MrC skrev 2011-03-13 10:58:20 följande:
    Om jag inte missminner mig så betalar män 20 kr i inträde på Solvalla, kvinnor gratis.
    *hehehehehe..kanske skulle ta mig en tur dit också Tungan ute fast jag e juh en Axevalla-brud Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D