• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Sugar skrev 2011-03-05 09:14:29 följande:
    du.. om nån skulle säga att tjejer inte gillar killar som visar känslor, så ljuger den personen...
    men killar behöver ju inte vara mer blödig än en annan liksom, men visa känslor, prata, kunna gråta, det är inget som vi tjejer tycker illa om, om ja säger så. sen får du tro vad du vill
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-05 09:18:06 följande:
    håll för näsan på han så vaknar han snart
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-05 09:51:04 följande:
    vi får ta en liten dejt på msn sedan så ja kommer ikapp lite vännen....

massa krya på dig kramar från mig o komandoran....
    TACK sötnos!!!!!!

KRAM till er också!!!!
  • Cee
    starchild81 skrev 2011-03-05 09:54:54 följande:
    Cee det var första gången på massa veckor jag var ute. Jag jobbar ju helger o så. Poliseskorten har du förklaringen på. Jag är bara ärlig, kanske är en dålig egenskap. Kanske skall sluta med att vara det, det är inget fel att ta ngra öl med polarna i mitt tycke ty det är normalt. Jag skriver bara om mina känslor och visst det är första barnet jag skall ha klart det är lite panikartat.
    Du kanske snarare ska försöka vara lite mer ärlig o inte skojja till det för mkt utan att påvisa att det e just ett skämt... kan juh missuppfattas  Tungan ute

Eller så har jag bara för mkt snor i hjärnan för att fatta det, ingen bra kombination vart det hur eller hur Tungan ute
  • Cee
    Sugar skrev 2011-03-05 10:01:43 följande:
    förjävla fin avatar
    *heheheheh..o jag som trodde censuren innebar en annan kropssdel Tungan ute
  • Cee
    Trivelina skrev 2011-03-05 10:02:24 följande:
    Hmm... samma dilemma här... är det snoret eller....
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-06 00:16:38 följande:
    hejdu :)
    trevligt att se att du fått liv i datorn en stund igen :)

allt väl?
    NoMansWoman skrev 2011-03-06 00:18:37 följande:
    Är du vaken nu?
    Hejsan =)

Mmm..trodde den dragit sin sista suck inna idag..mn har lyckats pallra upp laddarkontakten med en tändsticksask Tungan ute

Haft en mysig kväll med en väninna, en ung tjej som jag brukar träna lite agility med, Mysigt o trevligt

Dessutom har grodan både ringt o dessutom messat måånga ggr.. från herrmiddagen han är på Men men.. ska försöka att inte få upp hoppet allt för mkt...

Allt väl med er??
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-06 00:24:15 följande:
    Jag lovar att laga datorn åt dig någon dag

jodå det är ganska hyffsat här forutom febrig snuvig och spyende dotter
    Men stackars liten då... Hoppas det är kulmen på det hela nu så att hon är kryare i morgon!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D