• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Lellebror skrev 2011-03-13 21:03:50 följande:
    Oskyldig vad är det för fel med bordtennis?
    HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEE Tungan ute
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-13 21:04:16 följande:
    Jag tänker aldrig med det huvudet.. jag bara använder det jämt
    *hehehehhehe...joo..var väl fel uttryckt att du skulle tänka ngn gång Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 21:05:13 följande:
    måste va struphuvudet du menar då så som du tjötar {#emotions_dlg.djavulsk}
    *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!
  • Cee

Nä att nu börjar jag F-N bli irriterad.... Skrikandes

Jävla groda till att aldrig dyka upp!!!!!

Prioriteringar e inte hans starka sida..eller rättare sagt..han prioriterar aldrig ngnsin MIG! Obestämd

Han skulle till morsan kl 15... o sen ringa mig o komma hit när han kom hem... SUCK!

• Cee
    Plantagen skrev 2011-03-13 21:10:01 följande:
    Jag är inte elak iaf.
    Näää..du e sååå snäll sååå... *host host host Tungan ute
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-03-13 21:13:14 följande:
    Han kanske är kvar hos sin mor? Försök inte att komma mellan en mor och hennes son, sonen väljer alltid mamma. Varför? Så han har någon att äta hos och få pengar av när flickan lämnar honom
    Tssss....jag erbjuder honom ngt som morsna inte kan ge!! Tungan ute

Men hur eller hur så vet han att jag har en crapy day...o att jag ville han skulle komma hit lite tidigare så vi iaf ngn gång denna veckan kunde få en kväll tillsammans o inte bara en natt...spec som att vi nu inte syns på en vecka igen...

Nää..nu jävlar har jag snart fått nog utav skiten!!! Ngn timme kunde man väl få på en hel helg!!! Skrikandes
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-03-13 21:18:38 följande:
    Dumpa honom..... Tyst
    Mmmm..jag vet..jag vet jag vet... *SUCK! Men lyckas inte Rynkar på näsan 
  • Cee
    Cee skrev 2011-03-13 21:20:01 följande:
    Mmmm..jag vet..jag vet jag vet... *SUCK! Men lyckas inte Rynkar på näsan 
    Skulle i princip kunna göra det nu!! För e så irriterad!! Men så vill jag alltid göra det face to face... o prata igenom o ge en chans till förändring...o då skärper han till sig lite... försöker lite... o då e jag fast igen Rynkar på näsan Pluss att när han väl är här så e allt så bra, har så rolgit o mysigt... faan att det aldrig kan vara enkelt Rynkar på näsan

JÄVLA Grodor!!!! SUCK!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-03-13 21:22:37 följande:
    Du kan, du kan, du kan, du kan!! Drömmer
    Måste juh känna 100% att jag vill... att jag hellre står ensam... så jag inet ångrar mig o undrar vad som udne blivit..vill ge det alla chanser jag kan...för att sen veta att det inte gick, att det inte hade gått... Måste bli riktigt less på idioten för att fixa det...  Han e tyvärr också nu mer min bästa vän.. min trygghet... min förankring till omvärlden..svårt att slita sig bort från allt sådant..
  • Cee
    Plantagen skrev 2011-03-13 21:24:46 följande:
    Finns väl andra amfibier du kan umgås med?
    Huuummm...tror jag avstår amfibier i fortsättningen om  jag får välja... kanske skulle rikta in mig på växtriket istället...de verkar trevligare Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D