• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

MrC skrev 2011-03-13 10:59:31 följande:
    Å andra sidan brukar klippning för män vara billigare än för kvinnor.
    Man kan hålla på i evigheter...

Nu ska jag kolla lite skidor!
    Men det e väl inte så konstigt... går juh mkt fortare att klippa män..man betalar juh delvis för tiden som går åt...
  • Cee
    cajsasmamma skrev 2011-03-13 11:08:30 följande:
    Du kan komma och kolla på trav i Mantorp med eller så följer du med mig när jag ska åka till Solvalla och kolla trav sista helgen i maj!!!

Då är det ELITLOPPET!!!!
    Vi var altid på elitloppet när jag var liten..åkte hela familjen o satt o möööös... men länge sen nu Obestämd
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 11:20:05 följande:
    6mil till axevalla från mig, bara varit utanför dock.....
    Här har du tjejen som som barn varit på Axevalla tusen ggr om..men aldrig på Skara sommarland..  Tungan ute
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 11:20:05 följande:
    6mil till axevalla från mig, bara varit utanför dock.....
    Men humm..vart fasen bodde du nu då?? Fick för mig att det var söder över..men det förstår jag juh att det inte kan vara då... Obestämd
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 11:24:28 följande:
    3½mil söder om Skara
    Vart hamnar man då... Falköping, Kinnarp, Herrljunga??
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-03-13 11:25:06 följande:
    Jag har varit på Skara sommarland flera gånger, fast mer än 20 år sen senast nu tror jag men aldrig på Axevalla. Varit 1 gång på Solvalla dock och några gånger på Sundbyholm. Sen var det fritt inträde på Karlstads travbana när jag var där som student.

Däremot har jag varit på Grand national på Strömsholm mer än 10 gånger. Farsan lirade på en häst en gång som var favorit och kom sist i mål och sen dog
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 11:28:33 följande:
    Vara
    eller rättare sagt Emtunga
    AHA!!! Där ser man så fel jag hade... *hehhehehe... ja men då e du juh inte sååå långt bort iaf...
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 11:30:35 följande:
    kvinnligt lokalsinne kallas det har jag för mig
    *hehhe..nu ska vi inte vara sådana!! Har väl helt enkelt aldrig fått reda på vart du bor o växlat ihop dig med ngn annan Tungan ute 
  • Cee

NÄHÄ! Nu får du sluta uppehålla mig!! E ditt fel om jag inte får gjort det där jag skulle som jag glömde bort Tungan uteFlört

• Cee
    Lellebror skrev 2011-03-13 11:36:46 följande:
    Se min charm och karisma hindrar dig från att lämna datorn, i have proven my point
    HAHAHAHAHAHAHAHAA Hummm,,,,, eller så är det så att det där jag skulle göra är sååå förbaskat tråkigt så att jag griper efter alla halmstrån för att slippa Tungan uteFlört
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D