• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Bosanac skrev 2011-02-13 02:19:41 följande:
    Stora krav på killar. men jag kan leva upp en del av de¨.

Krav för killar:
    * Singel----------------------------- JA
    * Snygg----------------------------- Vet ej
    * Trogen---------------------------- NEJ
    * Fräsch---------------------------- Duschar ibland
    * Snäll------------------------------- Har inte pengar
    * Social------------------------------ nja
    * Ärlig-------------------------------- JA
    * Tycka om barn------------------ nej
    * Ansvarstagande---------------- Ja
    * Kärleksfull------------------------ JA
    * Romantisk------------------------ JA
    * Glad/positiv---------------------- NJA
    * Bra i sängen ---------------- Hon tyckte det sist--- JA
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-13 08:43:55 följande:
     Krav för killar:
    * Singel----check
    * Snygg--------eye of the beholder
    * Trogen-------check
    * Fräsch--------check
    * Snäll---------check
    * Social----check
    * Ärlig------------hoppas andra tycker det, själv tycker jag det
    * Tycka om barn---------check
    * Ansvarstagande----------hoppas andra tycker det, själv tycker jag det
    * Kärleksfull--------check
    * Romantisk--------hoppas andra tycker det, själv tycker jag det
    * Glad/positiv-------hoppas att andra tycker det, själv tycker jag det
    * Bra i sängen ---------Beror inte det på vad tjejen tycker och inte en själv

Glömde ju posta detta när jag skrev min första post
  • Cee
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-13 08:45:07 följande:
    Godmorgon tråden förrensten!!

Har en glad kille som målar med vattenfärg här. Tungan ute
    Morrn morrn =)=)=)

Jag hade en glad tjej som målade med fingerfärg här i går... :S *hehe... halva hon o halva bordet o halva stolen var färgranna sen ;P

Men mysigt när de har så roligt
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 09:15:51 följande:
    heeeeeeeeej eller go morgon på er då har man tagit tag i de som man skippade igår så nu skiner heeela hemmet Dammat/damsugit skurat golven och även toastolen fick sig en omgång idag och givetvis med braaaa musik ur högtalarna så man får ännu mera motivation
    Mmm-...musik e viktigt när an städar.. o e det riktigt tungt så brukar jag allt unna mig lite cola också ;P
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 09:22:55 följande:
    hehe cola näää de drack jag igår så får hoppa de idag
    *hehe..dricker sääällan cola..men om jag ska ha en städdag som känsn riktigt tung så får det mig att känna det lite lyxigare o får lite fart på mig, att gå o småsmutta på det... Andra brukar väl gå o smutta på lite vin kanske..*hehehe
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 09:30:33 följande:
    hehe aldri drukit vin.. kommer nog inte göra de heller..
    Njae..e inte min grej heller, men visst sitta o smutta i  rätt sällskap kan jag göra. Annars föredrar jag öl om det ska vara ngt alkoholhaltigt, o då öl m lite smak som guiness, warsteiner, primator..

Men blir inte så ofta det heller iom att man sitter hemma ensam m dottern de flesta kvällar...
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-13 09:31:37 följande:
    Kul att ha fans här:)
    Det får man när man skriver så bra saker
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-13 09:32:34 följande:
    Jag dricker inte vin för jag tycker inte det är gott. När jag är förkyld brukar jag dock dricka en matsked whiskey
    Nä, är som sagt inte heller ngn vinmänniska... men kan dricka ett  glas eller två utav ngn lättdrucken vit sort i rätt sällskap... men föredrar öl..
  • Cee
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-13 09:37:56 följande:
    Visst är det roligt när dom har så kul. Glad
    Vad händer idag då??
    Inte en aning vad vi ska hitta på faktiskt... får väl se om grodan behagar dyka upp i kväll, men tror inte det..så trist att aldrig veta.

Ute har det varit disigt värre, konstigt när det är -10 grader. Så har inte kännts så lockande att ge sig ut, men tycker allt att solen börjar bryta igenom. Så då blir det iaf att åka ut ngnstans o släppa hundarna o gå en sväng.. kanske tar vi med oss en grill o passar på att njuta riktigt utav det fina vädret =) Om det nu blir ngt fint väder förståss... ;P

Sen är det väl mest städ o tvätt o dyl soms tår på schemat..hade tänkt hinna bada hundarna o borsta igenom dem också... men det är väl frågan hur flitigt jag e idag..e seeeg ;P

Vad händer hos er?? Ngt kul på gång??
  • Cee
    OojespersmammaoO skrev 2011-02-13 09:40:40 följande:
    Tycker vinet Varm och Kall är gansksa gott ibland och i rätt mängder. Annars dricker jag bara White Russian och Bacardi breezer. men blir inte ofta, kanske några gånger om året..
    Har druckit ett vin som jag får i mig... Dunvar heter det. I somras såg det ut som en vit o grönrutig duk..o till nyår såg det ut som ett grön o vitrutig stickat överdrag på..alltså som foto etikett över hela flaskan... det rä helt ok för en icke vindrickande att få i sig  
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D