• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

trolletsmamma skrev 2011-02-13 13:46:01 följande:
    Men vilken normal människa äter en levandes fisk???????? uuuuuuuuuuuuuuuuusch lär få mardrömmar... De låter ju som något som man kan läsa i nån dåååålig bok men inte i VERKLIGHETEN eller???? finns de ens folk som kan äta levande fiskar med uuuusch får rysningar bara tänker på det.... bläääääääääää där försvann den matlusten och vill INTE ha en äcklig bild på min hjärna uuuuuuuu

Trodde de var något min sambo äter mina smörgåsar men FISK uuuuuuuuuuuuuuuusch...

död fisk som är rensad kan jag äta utan skinn på men LEVANDE???? MED skin på uuuuuuuuuuuuusch...
    Men gumman...det är juh ett skämt!  E juh bara på skoj... läs sista tillåggskommentaren i TS...
  • Cee
    mattias74 skrev 2011-02-13 15:00:22 följande:
    Jag lämnade hör och häpna datorn och gick ut. Har precis haft ett samtal med en mysig flicka som jag nog ska besöka på lördag.
    Mysigt värre...hoppas ni får en trevig träff O så vet ni att vi vill ha rapport sen ;P
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-13 15:07:18 följande:
    du menar att det finns flickor som vågar trotsa den bistra årstiden och ge sig ut i kylan?

Hmm kanske skulle ta o ge sig ut en sväng då.
    Höres i kväll go vänner, kommer in och avlägger rapport :)
    Kylan e väl inga problem..o spec inte när solen skiner så underbart!! bara att klä på sig ordentligt
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 15:20:44 följande:
    Nu har jag fått hem min vilde åååå va skönt o ha han hemma hehehe
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 15:32:14 följande:
    jaha men de står inget där uppe ju när ja läste de sist... trodde de var sant..
    Njae..står juh inte att det är ett skämt..men man kan juh läsa det mellan raderna när man läser TS tilläggskommentar.. Glad
  • Cee
    MrC skrev 2011-02-13 15:54:13 följande:
    Okej, det pratas födelsedagstårtor i tråden. Då ska jag visa tårta som "rivjärnet" fick av mig då hon fyllde fyra år:

Dottern var liiiite nöjd med den tårtan! {#emotions_dlg.flower}
    Jättefin! Duktig du e!
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 17:00:23 följande:
    Nån som kan mycket om hundar??? behöver rådfråga er...
    Vad gäller dte gumman???
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 18:01:07 följande:
    Ähh, skit i maten.. Kärlek kan man leva länge på .
    *hehehhee... ja iofs... e juh tur det så kass som jag e på att laga mat Tungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-13 18:03:29 följande:
    Voff voff gläfs yyyllll  voff

Du får själv tyda det..

*HAHAHAHA AHA! Du är en sådan där riktig byracka du Tungan ute
  • Cee
    trolletsmamma skrev 2011-02-13 18:12:00 följande:
    En killkompis har en amstaff "stavas"?? Iallfall så kan han inte ha hunden hos sig på nätterna pgr av hemförhållandena... vi behöver inte gå in på detta.. Han fråga mig om jag kunde tänkas mig att ha hunden de är en hanhund som är 1 ½ år drygt tror jag.. Jag har träffat hunden... men sonen har inte träffat hunden.. Han skulle sova hos mig...

jag är villrådig vet ej hur jag ska göra...
    Tycker väl dock det är synd om hunden om den varje natt ska behöva sova borta.. tror det kommer resultera i en mkt stressad hund som inet mår så bra... o en stressad hund kan juh ta sig i uttryck på många olika sätt... men ibland blir det inte så trevligt...

Vore bättre du hade hunden dagtid också i sådana fall...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D