• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2011-02-12 22:19:34 följande:
    Jag tycker ju att grönsaker o dip är lyx o mycket godare än chips o godis, men det är ju lättare att öppna en godispåse..... Obestämd
    Håller med dig... e oftast så att man inet gör det bara för att det e så tradigt att så o skära upp det :S
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-12 22:20:05 följande:
    Asså, jag bor i en tvåa , inget hus...
    De får juh rum ett heeelt gäng hos Jejosa...så ska nog vi kunna tränga in hos hos dig...e juh mysigt juh FlörtTungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-12 22:22:19 följande:
    Det är min son som bestämt tårtorna hittills.. När han fyllde 2 ville han ha bil-tårta, när han fyllde 3 var det tåg-tårta som gällde o när lillisen nu fyllde 2 kom han på att hon ville ha en Barbapapa-tårta o efter 2sek betänketid (alltså om det var möjligt eller inte) så tyckte jag det lät som en jättebra idé...
    Gumman får flirta med mormor när det e födelsedagsdax..så köper mormor en tårta som gumman får peka ut på konditoriet SkämsTungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-12 22:24:50 följande:
    Speciellt om det bara är till en själv.... Obestämd
    Precis... då får man ingen vidare inspiration el ork..fast gumman älskar också grönsaker iofs, så jag kan väl eg inte skylla på det Tungan ute
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-12 22:36:03 följande:
    Det funkar ju det oxå.. Lillisen fick en köpetårta förra året för jag ägnade all min barnlediga tid åt att måla om hela denna lägenheten inför att vi skulle flytta hit.. Så jag var lat... Oskyldig
    Det kallas FLITIG..inte lat gumman!!!
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-12 22:37:52 följande:
    Jag har iaf lagt ner colan.. Eller dricker det hos daddy om han har det hemma när jag är där.. Men hemma är det bara vatten som gäller.. Så lite bättre har det blivit med mitt överdrivna sockerintag..... Oskyldig
    jag skippar också colan nu för tiden... förutom vid ngt enstaka tillfälle... Men kör saft, för dricker jag rent vatten rinner det rätt genom kroppen Obestämd
  • Cee
    Majuutschi skrev 2011-02-12 22:40:41 följande:
    Nej nu ger jag upp för ikväll.. Lillisen är lite grinig så jag får väl sovsällis inatt...

Gonatt o sov gott!
    Dröm om mig som vanligt!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Natti natt gumman!! Sussa sött...Nalle
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-12 22:41:46 följande:
    Skrattande
    När ska vi komma?? Tungan ute Du har väl maten färdig då???
  • Cee

Äsch... se där... här e jag nu...o så e alla tysta som möss igen.. o nu är det inte för tidigt!! Tungan ute

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-12 22:53:52 följande:
    När jag har semester... Ska ni ha mat också, jag som har ur usel fantasi när det gäller matlagning.... ..
    Bra..då tar du semester from måndag då... Tungan ute

Tacos, kräftor, havskräftor, lax, krabba, räkor, sallad m fetaost, pitabröd, makrill, sushi... där har vi meny för 1½ vecka iaf Tungan ute
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D