• Cee

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

racer x3000 skrev 2011-02-12 23:00:10 följande:
    Okej, då får ni åka hem på onsdag för då är mina semesterdagar slut.
    Äsch!! Du får väl ta ut lite semester i förtid Tungan ute

Fast iofs... Vi klarar oss själva några timmar i stöten så e lugnt Tungan ute
  • Cee

Nähä..det här e för segt för mig... så natti natt, kryper ner i sängen o kollar en film

Sussa så sött allihopa!!

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-12 23:11:52 följande:
    Va 17 har läst andra galna trådar på Fl om sånna dära kändisar. Man kan ju skratta för mindre.
    Ja se där *skakar på huvudet* Ni karlar prioriterar så konstigt ObestämdTungan ute
  • Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-12 23:16:39 följande:
    Gör vi??? På sommaren bor man nästan på mcn, det andra får vänta
    Nu e det VINTER! O du föredrar att läsa om kändisar i ANDRA trådar!!! istället för at hänga i denna underbara tråd..m underbara mig... tsssssss *skakar på huvudet igen Tungan uteTungan uteTungan uteFlört
  • Cee

Nähä..nu dyker jag i säng!!!! Natti natt igen... Kyss

• Cee
    racer x3000 skrev 2011-02-12 23:22:43 följande:
    Men det är ju inte vinter här... Ber om ursäkt för den dumma iden att lämna tråden .
    *hehehehe... mmm... don't you dare do it again!!! Tungan ute
    racer x3000 skrev 2011-02-12 23:23:27 följande:
    Puss på dig me Flört
    *hehehe..puss Tungan ute

SUCK! Kan inte sova Obestämd Sååå mkt tankar som snurrar i huvudet.. Rynkar på näsan Längtar efter att få känna mig lugn o trygg... få slappna av o bara vara..tillfreds...

Tänk om man kunde få ett facit ibland, på vilken väg som var den rätta i vissa situationer..
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-13 02:01:17 följande:
    Men då skulle man ju inte ha något att njuta av.
    Vet man vad som ska hända så måste ju livet bli tråkigt tycker jag ;)

God afton tråden
    Mm..det var därför jag skrev ibland o i vissa situationer... när man verkligen sitter fast och är villrådig och det suger musten ur en alldeles.... då hade det allt varit skönt med ett litet tecken som visade på vilken väg som var rätt att gå....
  • Cee
    Lellebror skrev 2011-02-13 02:07:50 följande:
    Ahh jag är trött och missade den biten ;)
    Har varit chaffis till Rockabillyfest så är lite (mer än vanligt) väck i skallen ;)

Då håller jag fullständigt med dig, ett facit som kan varna en för vissa misstag man gör i livet skulle inte va fel.
    Nä..eller iaf hjälpa en ur dem när man väl hamnat där...

Hoppas du hade trevligt i kväll då..trist att köra på andra, inte din bil mao?
  • Cee

Jo men det kan juh ändå vara trist att köra på andra som e onyktra Obestämd Men bra att du hade en trevlig kväll då

Nu ska jag krypa ner igen... försöka komma till ro... behöver få lite sömn o ladda batterierna... ska bara komma på hur man låter bli att drömma en massa röriga drömmar också ;P

Natti natt!!

• Cee
    Lellebror skrev 2011-02-13 02:21:51 följande:
    nejdå det är inte så stora krav ;)
    bara en av punkterna jag inte kan svara ja på själv, det är punkten snygg.
    Det är ju upp till tjejen att tycka ;)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D