Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

DragonWoman skrev 2012-01-06 21:59:21 följande:
    kan det vara nått med oss drakar tror du?

Garanterat
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    DragonWoman skrev 2012-01-06 23:27:57 följande:
    Wiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Lelle....nu jävlar kommer trådfan vakna på riktigt

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2012-01-07 12:06:55 följande:
    Just nu önskar jag. att jag var frisk och skulle orka träna lite hästar!

Usch, inte kul alls när man mår för dåligt för att hantera allt man vill

Krya på dig!  {#emotions_dlg.flower}  
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 14:45:32 följande:
    Awwwwwweee så jävlars söta!

Visst är dom
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 14:54:56 följande:
    Det finns allt någon som vill det med!

Min senaste relation sprack för att han var så satans svartsjuk. Jag är allergisk mot det har jag kommit fram till. Det är liksom okej att fråga saker, undra, men inte att anklaga eller ifrågasätta precis allt jämt. Nu var detta en icke svenskfödd person och han fick 3 chanser, tredje gången lade jag ner, sen fick jag leva ett tag med att vara hora som bara knullade runt, min syrra fick en del av den kakan också, då de var vänner och han kunde slänga ur sig sånt till henne också, hon förklarade att det fungerar inte så, oavsett vad du säger om min syrra även om de skulle vara sant så kommer jag välja att vara lojal mot henne, om du inte kan hålla inne med dina åsikter så är det ingen ide att vi är vänner. Sen berättade hon för mig, jag försökte tala med honom, slutade med att hans bror förstod att något var knas och frågade, jag berättade, sen fick lillebror lite smisk av storebror OCH vi kan konstatera att jag numera inte bara är avskydd UTAN högst HATAD och tydligen pestsmittad eller nått sånt.... Allt som allt kanske det höll i 8 månader. Stör mig inte så mkt alls, tycker bara det är trist när man måste bli ovänner.

Men så är jag vän med flera ex, för det har inte funnits någon anledning att bli ovänner, då ingen liksom skadat den andra utan mer att kärleken bara tagit slut och iaf jag kan inte leka arg som en princip eller tycka illa om folk för att de är ärliga. Bara när de ljuger, sårar eller bedrar mig!

Jo, men det är ju precis så...

Bara jobbigt att alltid falla tlillbaka o återfå känslan av "nepp, inte för mig tydligen"...

Men, får sysselsätta mig med annat o se vad som händer

• Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 15:51:39 följande:
    Jaaa bor två st hanar, de är kanske 6-8 månader nu och jisses när man möter dom så söta, en med bruna och en med blå ögon, bröder och så olika det bara går att bli, både till utseende och personlighet.

Samma här, den mörka tjejen är mer blyg o försiktig, hon har ett blått o ett brunt öga. Den ljusa tjejen är mer framåt o tuff i sitt sätt, som dag o natt o helt underbara
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 16:07:32 följande:
    Jo den känslan förstår jag och de är väl så jag mest tänker att det där är inte menat för mig.

Joo...men just NU så känns det ganska så ok... Har fått en snubbe i inboxen som nu är på msn och i mobilen (sms).... Han har hund (alltid plus) bott på landet (mycket plus) Jobbat på lantbruk och på hästgård (jaaaag beeeehåååååållleeeer honom..!!!! )

• Isnogood
    Raggarbruden skrev 2012-01-07 14:46:47 följande:
    kan nån skicka en cig?

"Hytter med fingret"

Aja baja Förvånad 
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 16:14:58 följande:
    Ja dom är ju det. Själv har jag typ ångest, gjorde allergi test i höst, trodde de var pollen, men de är katter och jag har tre. Vem fan vill ha tre katter om man vill omplacera dom? Typ ingen.. Samtidigt får jag ångest av tanken på att omplacera dom, då de är katter jag typ räddat från döden och jag anser att dom är mitt ansvar. Men dom gör mig ju tydligen sjuk och jag kan inte låta bli att undra om det är allergin som dragit ner mitt immunförsvar så jävligt, om det ens är möjligt, om det är allergin som gör mig trött eller om jag hade varit det ändå.

Läkaren menar att jag nog haft tur hela livet med katter innan och lyckats få katter som inte har så mkt hormon som jag reagerat på. De kom nu med sista katten som är drygt ett år, när han var runt 6 mån i våras så började jag bli dålig, så kanske var det för att han blev könsmogen då och laddades med hormoner eller nått.

Det äter upp mig, för han är dotterns katt, kan ju inte ge bort honom och inte de andra två. Men samtidigt så kanske ett liv utan katter gör mig friskare. Jag vet ju inte ens vad allergi gör med folk, men kroppen osv så icke insatt är jag. Att omplacera de 2 äldre är nog lättare, då de är ganska vackra bägge två, den yngre är svart och vanlig, dock med lite fräckt spräckel av vitt i pälsen, som om någon skvätt med en pensel på honom, men det är svårt att fota så det syns.

Tugg tugg, jag maler och stöter detta hela tiden känns det som. Hundar tålde jag dock, får väl vara glad för det. Men de blir ju knepigt eftersom jag faktiskt var inne på att göra mig av med henne (omplacera) så hon får komma till någon som vill och orkar jobba mer med henne. Inte för att hon verkar må minsta dåligt av hur hon har det nu, för hon är lugn som en filbunke och glad.
    Nej fyyy vad jobbigt..!

Men, ja, beror ju på hur pass illa allergin är, men en del klarar sig bra om de äter mediciner samtidigt (har en arbetskamrat som är allergisk mot sina katter, upptäckte det för något år sedan, men äter medicin när hon är hemma med dem o då går det bra.

Är säkerligen allergin som gör resten, imunförsvaret sätts ju ner ordentligt då, vilket gör att man så mycket lättare drar på sig annat, tröttheten även den antagligen pga detta.    
  • Isnogood
    Raggarbruden skrev 2012-01-07 16:21:02 följande:
    goddag goddag säger en hungrig raggarsessa!
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 16:17:37 följande:
    Ähh du får stuva själv, men ja kan skicka med en dl makaroner!
    tack men hallåå hur gör man stuvade makaroner äh kokar dom bara tack för maten
    Mat är iiinga problem, men siggen...snääääälla håll dig borta från dem..!

Jag började när jag var 13....dummaste jag gjort, lyckats sluta 2 gånger, båda gångerna jag var gravid... men sen började jag igen..."korkad"

Så, var rädd om dig    
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D