Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Raggarbruden skrev 2012-01-07 16:29:07 följande:
    ska hålla mig ifrånn de jag looooooooovar

Tur för diiig det

Jag är mamma till en (snart) 17-åring, därav att jag låter som en....mamma Drömmer   
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 16:28:29 följande:
    Äter också tabletter, men den verkar inte hålla hela dagen, jag blir nysig på kvällen och ögonen kan börja rinna eller kännas grusiga. Skall ringa vårdcentralen och kolla med dom.

Just nu kanske jag skall vara tyst, för hela jag känner mig dassig, lite feber ont i halsen, så just nu kan allt bero på nått virus eller förkylning.

Får börja dricka aloe vera varje dag igen tror jag NU funderar jag på att inta soffläge och kolla på rötter, känner mig helt ur form Obestämd
    Usch, ja, det är VÄLDIGT mycket som går just nu...allt från sega kräksjukor till hög långdragen feber med hosta o huvudvärk ...

Krya på dig ordentligt {#emotions_dlg.flower} 
  • Isnogood
    HäxanSurtant skrev 2012-01-07 17:03:56 följande:
    Trodde ja skulle klara mig, alla verkar ha varit sjuka utan jag. Livsfarligt att bli barnledig, då kryper bacillerna på en *skyller på det*

Men får väl vara tacksam för att jag inte behöver vara super förälder fören imorgon någon gång förhoppningsvis runt 18 snåret!

Inte har ja kommit till soffan än heller. Kanske te och macka först så man iaf ätit något idag...

Lite småläskigt med kräksjukan...

Om ja inte minns heeeelt fel så skrev cajsasmamma att även hunden varit kräksjuk..?

Har pratat med några till som också har hund, o deras hundar hade också fått kräksjuka någon / ett par dagar när de själva eller någon i familjen varit kräksjuk Obestämd     
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2012-01-07 21:27:14 följande:
    Skål Skål bruden !!!

Faan blir bara bättre o bättre

Ska träffas i slutet av månaden, han o hunden o ja o mina hundar, långpromenad      
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2012-01-07 21:31:20 följande:
    Hunden var lös imagen och spydde en gång men nu är hon frisk och så ska hon få en bad imorgon eftersom vi ska komma hem tidigt ifrån stallet imorgon , så hon hinner torka tills på måndag morgon :) 
    Samma med min sons pappas hund... Sonen o hans pappa insjuknade o hunden kräktes o diare' i nån dag, några andra vars hundar var i ett par 3 dagar... Spöke

Sammanträffande eller samma sak...?
    Vet inte, men ruggigt endå.    
  • Isnogood
    IeIIebror skrev 2012-01-10 16:10:59 följande:
    hipp hipp hurra för jag fyller år idag 37 35 30  25år ( ungefär )

Skål Och GRATTIS {#emotions_dlg.flower}
  • Isnogood
    Racer x skrev 2012-01-11 18:02:08 följande:
    Pust... Fi fan vad konditionen är långt borta..

Kan du se den..?

Min kan ja inte ens minnas hur den var.... Obestämd

-Är alldeles för länge sedan jag var i kontakt med den så, jag antar att vi gjort slut o aldrig mer ska datea den o jag Drömmer       
  • Isnogood
    Racer x skrev 2012-01-11 21:10:50 följande:
    Nope, den är som sagt långt borta. Men det hade varit bra med lite mer än det jag har.

Ja...jag hade ju faktiskt inte tackat nej till några doser av kondition faktiskt, tvärt om
  • Isnogood

"Säger hej till alla fast ni inte är här"

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D