Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

cajsasmamma skrev 2012-04-06 16:05:57 följande:
    du måste äta mer... här klagar jag om jag inte äter 2ggr om dagen ... jag blir BITCH NO 1 om jag inte få äta 2ggr om dagen!

Skäms Jo...karlsloken brukar säga det, han med... O min mamma... O mina arbetskamrater...

Själv... Ja, jag "jobbar" på det, men i dagsläget är faktiskt en gång, eller varannan dag en framgång, då ja förut kunde hålla mig upprätt i flera dagar i sträck utan något annat än te i  kroppen, fråga mig inte hur, för det har inte jag heller förstått Obestämd

---------------------------------------------------------- {#emotions_dlg.flower} ------------------------------------------------------------------------

Hur lever livet för dig annanrs..?

Fortfarande samma hålligång med alla hästar..? O kärleken..? (Orkar inte läsa allt som skrivits när ja inte varit här Skäms )          
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    DragonWoman skrev 2012-04-24 18:29:03 följande:
    På tisdag är det 5 mån sen man försvann från singelmarknaden.... tiden går fort

Men besviken på paren i tråden... ingen Gravid eller Baby än Skrikandes

Jaa, så va faaaaan väntar du på människa..?!?

BÖRJA BAKA {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Isnogood

Å så är jag tillbaka här...o tyvärr inte "bara" som stöd för någon / några andra...utan för att jag uppfyller "kraven" Gråter

• Isnogood
    cajsasmamma skrev 2012-10-14 15:45:46 följande:
    Nämen Bästa Isno,nu fick jag en tår i ögat  
    Men det är bara att klättra upp i sadeln igen! För  varje avåkning lär man sig något nytt! 
    Jo, o den här gången lärde jag mig att jag aldrig någonsin ska kunna lita på någon...

I går kväll var jag "älskling" o i dag gjorde han slut...
    Så, jag sparkade helt enkelt ut honom...Sa till honom att jag krävde att han skulle vara ute från huset innan min son kom hit (sonen är hos sin pappa) och ta  med sig så mycket som möjligt av hans saker...
    Tog även tillbaka hemmanyckeln..

Kanske elakt och grymt...men jag anser inte det, mitt hem och mina barn som skall informeras av mig att HAN inte kommer vara här mer, och jag vill inte att han ska kunna ha möjlighet att komma hit när jag inte vet om det...

GAH, borde hålla mig borta från karlar nu...fungerar ju uppenbarligen inte för mig...       
  • Isnogood

Trååååååååååååååååååååååååååååååden Förvånad

Solig Härligt

• Isnogood
    Planta skrev 2012-10-24 18:59:20 följande:
    Yo, Isno :)

Heeej, "Vinkar"

Länge sen

Hur är det,,?
    vad händer..?
    Hur går det..?
    Vad gör du..?

Nej då, jag e inte av den nyfikna  typen... Drömmer          
  • Isnogood
    cajsasmamma skrev 2012-10-24 19:30:25 följande:
    Om jag ska vara ärlig så är den här den bästa tråden Hjärta

Och du är den bästa Isno{#emotions_dlg.flower}

Jaa, synd bara att den inte verkar så välmående, men det får vi se till att ändra på Skål

DITO {#emotions_dlg.flower} 
  • Isnogood

Iiiinga problem, ensam hemma, kallt ute o jag har långtråkigt, så jag är på att göra det

• Isnogood

Jaa, ja råkade till och med skrämma bort plantan... Skäms

Men men, kanske vågar´n sig tebax...

Sitter o väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, "tar lång tid när man väntar"

O sen väntar jag på mailvännen, ja att han ska maila, han är iväg till en kompis, så då får jag vänta på 2 saker "suck" nej då...inte otålig heller... Drömmer        

• Isnogood
    Planta skrev 2012-10-24 20:25:34 följande:
    Står och rakar mig ;)

Meh...Du ska ju vara HÄR, du får helt enkelt raka dig i tråden "Nickar"
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D