Pomperipossa skrev 2011-06-10 17:29:33 följande:
här är de allt annat än bra... blir att ansöka om ensamvårdnad för sonens skull.. NU har jag fått nog av idioten.........Idag prioriterar han först sin tjej framför sonen sen massa viktiga ärenden jag sa du behöver inte dykta upp.. Nepp de gör jag inte heller men jag kommer träffa sonen.. hmmm what tooo dooo???? sonen tror pappa kommer imorgon... IDAG ville han verkligen till pappa med.. men hans pappa är som han är tydligen och skiter i detta
Fy vad tråkigt...
Förstår inte föräldrar som håller på så där, att de inte kan fatta att det i slutänden är SINA BARN de straffar o inte någon annan.
Själv fick jag hem sonen i dag direkt efter skolavslutningen...trodde att hans pappa ville umgås o kanske äta något gott med honom o att han skulle komma till kvällen, men han kom vid 12:00.. För pappa "orkade " inte göra något...o då har de bara träffats sen i onsdags kväll då sonen ville stanna lite extra hos mig (han skulle annars ha åkt i söndags o komma till mig nu på södag, men vi ska fira kusin som tagit studenten i morgon o då ville han följa med mig, därav att han kommer tidigare igen).
Sonen berättade att de inte gjort något tillsammans dessa dagar...han fick inte ens nya kläder till skolavslutningen...något jag alltid brukar fixa när han är här, o faktiskt tog för givet att hans pappa skulle fixa nu när han var hos honom... "suck" för idioter man gjort misstaget att skaffa barn med"