Inlägg från: Isnogood |Visa alla inlägg
  • Isnogood

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

HäckHäxan skrev 2011-06-02 01:30:30 följande:
    *åhh myser*

Halsont och förkylningar smittar väl inte via nätet, bara andra virus va??? *hånglar lite till*

Jag kan stå ut med att jag e sjuk, men blä för att vara sjuka bägge två. Nu blir det andra natten jag inte får sova.. jag behöver sömn....
    Tyst Tänk ooooom det smittar..!

ah, jaa, har hittills tur då sonen inte är i samma skick som jag är...för de e inte lätto  göra allt som måste göras när man känner sig mer död än levande

Nuuuu, ska jag ta o natta hästarna o gräva ner mig med boken en stund, narkotikan e intagen o febern ligger på 39 så nu e det allt annat än kul...särskilt när man hostar upp lungorna o ryggraden spricker sönder vid varje hostatack Död

Go natter o sov så gott sen {#emotions_dlg.flower}
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Pomperipossa skrev 2011-06-07 17:18:30 följande:
    PINSAMT PINSAMT PINSAMT PINSAMT!!!! hitta precis en kille på datingsidan o kände sååå väl igen han heheh.. visa sig han jobbar på den skolan jag gjorde min praktik på snacka om hmmmmm pinsamt... 
    E han intressant..?

I så fall så tycker jag att du ska radera ut "pinsamhetsfaktorn" ur skallen o helt sonika kontakta honom "nickar"
  • Isnogood
    Pomperipossa skrev 2011-06-07 17:31:28 följande:
    japp de var liiiite pinsamt men tydligen hade han spanat på mig med på skolan han trodde jag var upptagen hehehe o jag trodde han var upptagen:P hehehe.. vi bytt msn  
    Solig  "GÖR VÅGEN" Skål
  • Isnogood
    LeIIebror skrev 2011-06-09 21:30:25 följande:
    Min blotta existens och allt som är jag retar tydligen en viss person på forumet.
    Finns på facebook bye bye
    Förvånad

"Kramarom"

Du e saknad... Hjärta
  • Isnogood
    DragonWoman skrev 2011-06-09 22:12:11 följande:
    Operation få tillbaka lellebror inledd......

Om någon har något att invända mot detta..tala nu...eller håll käften för alltid Solig
    Kämpa pååååååå!!!

-"Kul" att han finns på facebook...mindre kul när man inte vet vem man ska kolla efter...e ju liksom ett gäng människor där Obestämd
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-06-09 22:12:42 följande:
    Hola, Isno.
    Heeeeeeeeeeeeeeeej snygging

Hur är det..?
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-06-09 22:18:41 följande:
    Haha, snygging.. det va väl att ta i :p

Det är sådär. Varmt och svettigt. Själv då?
    Om je e snygg..? neeeeee, de kan ja väl knappast påstå...men lika gla e ja för de.... Drömmer

Ah...du kanske syftade på hur det var meeed mig..?
    Aningen ojämna plågor Obestämd 
    -Har lyckats dra på mig en dunderförkylning med tillhörande djuuuuuuup rethosta, och det är iiiiiiinte d minsta kul...särskilt inte när man redan haaaar ont i ryggen "suck o aj"

Men...aaaaannars så  är det helt ok, barnen har skolavslutning i morgon, ja fick ledigt då och vinterns ved är intagen redan "skam den som ger sig"
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-06-09 22:36:08 följande:
    Skit o va förkyld, men sådan går ju över iaf. Ved är kul, hjälpte en kompis med hennes ved, eller ja, han hugga upp 10 av 25m2
    Ah, ja...ja körde "lyxvarianten" med att få hem veden sågad, kluven o klar att kastas in...så nu ligger det 35kbm o väntar på nästa vargavinter.
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-06-09 22:48:21 följande:
    Grattis till inlägg 92k samt jävla cheater som får det färdighugget
    Förvånad "missade"

meeeen då... Ja har ju faktiskt diskbrock o fååååååår inte göra sånna saker  Gråter

Såååå skönt o ha någe bra o skylla på ibland Drömmer

Så, medan andra håller på o sågar o hugger ved...ja då sitter jag i relaxstolen med : Skål  Cool
  • Isnogood
    The Plantan skrev 2011-06-09 22:48:58 följande:
    Ja, va fan.. orka hymla..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D