• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-07-02 20:19:38 följande:
    TJO!! Precis hemkona efter feedagsmys på en klippa i solen vid en sjö... gumman önskade sallad o fanta, så det fick det blir... o sen bad i sjön för både mig o gumman o hundarna! AAaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... vad härligt!!! =)=)=) Nu ska det fixas lite här hemma...tittar in sen igen.. om jag inte somnat ;P
    Vad mysigt!
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 19:40:45 följande:
    japp nu känns inte lördagens frosseri lika farligt Har bestämt att i höst ska ja ha en crosstrainer hemma o träna på Känns som att kommer ja in på högskolan eller får arbetsträna i höst så är de enda sättet att hålla vikten som ja hoppas gå ner i sommar de är 7 veckor till den 8 aug o går ja ner 1-2 kg i veckan så kommer ja nått målet menatt sen hålla de så känns de som ett alternativ till träning då ja inte kommer kanske ha tid o gå ut o gå eller iväg o träna utan kan unna mig 30-60 min träning på den med gott samvete
    Jag gillar crosstrainern på gymmet.. Skulle kunna spendera hela gym-tiden där.. Men jag skulle inte ha plats för en hemma.. Men det skulle ju vara kanon att kunna köra lite på den när det finns tid. Kommer nog bli skitbra för dig!
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-02 20:24:22 följande:
    he he,

måste bara ha koll
    De tär ju "min" tråd så jag måste ju ha koll..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-02 20:24:46 följande:
    tålig tjej
    Jag tyckte det var så kul när barnmorskan tyckte jga var duktig som inte ville ha nåt annat än lite lustgas, medan jag var mer rädd för nålar/sprutor än hur ont förlossningen skulle göra..
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-02 20:32:27 följande:
    ibland har man nytta av sina fobier
    Jo precis.. Men helt ärligt så gjorde det ju inte så ont... O med dottern var jag öppen 8 cm (10 är helt öppet elelr va man ska säga.. du kanske inte är så insatt) när vi kom in till förlossningen o då trodde jag det var falsklarm när barnmorskan skulle kolla en extra gång om hon sett rätt när hon undersökte mig...
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 20:45:56 följande:
    hehe ja fick med beröm för ja gick in så i mig själv när ja fick värkarna. ville ha ryggbedövning våga knappt testa lustgasen för alla sagt innan man spyr bara av den. men den va min räddande ängel. Fick inget annat än lustgast.
    Jag gillade inte lustgasen alls första gången.. O andra gången hade jag mer nytta av den efter dottern hade fötts eftersom jag inte kunde slappna av när dom skulle sy nåt pyttestygn..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 21:20:06 följande:
    ja fick bara bedövning när de skule sy ihop klippet.
    Usch då.. blev du klippt? Det var en större skräck än epidural-nålen.... :-S
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 21:21:14 följande:

FörvånadFörvånad hmmm jaja de går väl som de går... vet ej om de var ett bra beslut men men får återstå o se........

Vad är det som ska hända? *nyfiken*
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-02 21:26:28 följande:
    Ok, nej jag är inte så insatt

Men skönt att det inte gjorde så ont.
    killar som inte har egna barn brukar ha lite dålig koll på sånt..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 21:33:43 följande:
    INGEn som är nyfniken??? nänä ska inte besptruta tråden med skit
    jo jag...
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D