• Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-28 21:39:23 följande:
    äta bör man annars dör man.. och äter gör man och ändå dör man.... Obestämd logiskt va?
    Jag tänkte mer att äta bör man, annars blir man grinig o lättirriterad..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-28 21:41:52 följande:
    Mjaaaaa.... jag blir trött o grinig av mat

Jag är inte riktigt normal DrömmerTungan ute
    knas... Själv får jag bara matkoma..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-06-28 21:51:27 följande:
    men jag då *lessen i ögatÄ
    Jag kan inte heller.. Gråter Men Figure ska ha tråd-fest hos sig nångång när så många som möjligt kan..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-28 21:59:14 följande:
    Har en hel veckas ledighet v 31 tror jag det va iaf Obestämd annars är det bara varannan helg...
    Jag har "ledigt" varannan helg oxå.. o en vardag i veckan, men på den hinner jag inte emd nån fest så långt borta..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-28 22:09:58 följande:
    verkar bara vara smålänningar här i tråden känner mig utanför
    Nejdu.. jag vet ju knappt var småland är..
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-06-28 22:13:43 följande:
    PROOOOOOOSIT

Kan inte du samla in nick+ort på folket här o slänga in i ts.... jag kommer ju aldrig ihåg vart folk bor
    Bra att du skriver stort så jag ser..
    Vi kanske måste få ett godkännande o så måste jag ju få lite info oxå.. jag är ju senil med guldfiskminne.... Kanske nick+ort+ålder?
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-28 22:18:04 följande:
    starx norr om Dalarna
    Jahaa.. Jag som trodde det var nära Gbg, som för övrigt ligger vid Malmö....
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-06-28 22:14:33 följande:
    joo men ja är den ena om bor lååångt ner i hmmm svergie o malena och prosit har ju setts så
    Jamen vi var ju dom enda som vågade åka på kryssning.. O har man setts en gång o haft kul ihop så får man ju se till att ses fler gånger..
    Men det är ju därför jag försöker få ihop en trådfest så vi alla ska kunna ses....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-06-28 22:28:09 följande:
    fast, det är ändå kul med lite anonymitet, som idag med den killen som trodde att jag var tjej
    Men jag behöver ju inte skriva vilket kön du är..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D