• Majuuu

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Cee skrev 2010-07-02 22:54:05 följande:
    *hehehehehe.. jag nådde min botten när jag råkade hångla m en 16-åring!!!!! fast det var juh iaf 6 år sedan PUH! O inte såg han ut som ngr 16..o inte sa han att han var det heller.. var inet förrän min kompis skrek ut -Men Cathrin, du hånglar juh med min kusin, han e SEXTON!!!! med en viss förskräckelse i rösten, o så att halva stan hörde... Skäms
    Jag hade ju en 21-årig norrköpingsbo som raggade på mig på kryssningen.. Var tvungen att fråga honom hur gammal han var tillslut för han kändes såååå ung...
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-02 22:56:40 följande:
    Tur att man får ut ngt sååå fiiint utav det i slutänden Hjärta
    Ja precis..
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-02 22:58:55 följande:
    *hehehehehe..kanske e lammkött du ska satsa på då ;P
    Nja... dom flesta jag dejtat sen jag separerade har varit runt 35... Gillar män, inte pojkar......
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 23:02:55 följande:

nej ja brukar inte ha med sonen på dejter Men sist då ville han träffa sonen 2 dar efter vi hade träffats och ja tvekade men ja gav med. men de ångrade ja då sonen gallskrek så fort han rörde mig Så ska ja ha en kille så ska de bli pö om pö träffar innan och får nog bli ute och ja ta de lungt så sonen får vänja sig. och inte röra varandra i början så sonen får växa in i de hela.

han skrev nyss vi får se vilken dag vi ska ses så får se hur de blir hehe. känns nervöst med tanke på hur de slutade sist o de är ändå hmmm feb typ vi sågs i

Det är ju bra..
    Vad kul! Håller tummarna att det känns bra!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-02 23:07:13 följande:
    jodu..håller med fullständigt! En MAN av äkta sort vill jag ha!!
    Precis.. Jag oxå! Undrar var dom har tagit vägen.... Alltså dom som dessutom stämmer in på våra krav..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-07-02 23:11:36 följande:
    hehe hoppas bara exet sammarbetar o tar sonen de är liiiite de dä hänger på med.
    Håller tummar o tår!
  • Majuuu
    Cee skrev 2010-07-02 23:13:17 följande:
    *hehehe..det e juh en utrotningshotad art... så e såvrt att hitta ngr lediga exemplar.. ;P
    Javisst är det så... Dom borde finnas på zoo.......men då skulel det ju iofs bli massa inbrott på alla zoo....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-02 23:18:35 följande:
    Majuutschi skrev 2010-07-02 23:10:56 följande:
    Den är så bra..
    Ja, sanslöst bra
    Trodde jag skulle dö av skratt första gången jag såg den på tv...
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-02 23:19:23 följande:
    MP has kommit to the tråd again Cool

Kört slut på mig själv idag... röjt undan det sista i vildens rum, ner med en del i källaren och sen slängt en massa... och hämtat hem en bänk till hans rum.. nu saknas bara matta, tavlor och måla väggar men det tar jag till vintern

Frossat på McDonalds.. vill inte se mat på en vecka nu Kräks

Och imorgon är det dags för pain(t)ball.. *huahua*

Förlossningarna spar jag till ett annat tillfälle
    Jeeeeeeeeeeij!!!!
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D