Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Åter några nedslag under hemrenoveringen. Inväntar att färgen ska torka så strykning nr 2 kan ta vid. Till dess kan jag säkert hinna säga en massa nonsens. Har inte läst alla sidor sedan jag gick ur, men ska såklart ta mig an dem. Finns det något superviktigt jag missat är jag tacksam för en resumé.
Bra sonen08 att du inte tog mötet. Ändå är jag inte egentligen stolt över dig, därför att du använde ju trippen till Leklandet som ursäkt. Jag önskar att du ha sagt till killen att du inte är intresserad av att träffa honom. Som det är nu är det ju bara en praktisk sak som kom emellan ert möte och för hans del väntar han säkert bara på ett nytt möte, som han kommer att stalka dig om tills det blir av. Och då ställs du inför ny ångest och nya kval. En följetong av ångest du borde tänka över om du vill ska fortsätta. Det enda sättet att få ett slut på det är att förklara för honom vad du känner eller rättare sagt INTE känner. Även om det är praktiskt, så ber jag dig att inte gömma dig bakom praktiska ursäkter. Tro mig, du kommer bara att må ännu sämre av det här i slutändan. En kille som pressar som den här killen gör är tillika någon du vill få ur ditt liv så snabbt som möjligt. Hans agerande ger inga bra vibbar.
Har bara uppfattat att skånskan står i en dialektal skottglugg i de senaste inläggen. Vill bara lugna samtliga med att jag talar lundensisk skånska, alltså inte malmöitiska ("Vaur e spiddekagan?") eller mellanskånska ("Vauueuur öoåeeör spiuddeuakoagen?"). Sedan den 1 juli 2010 måste alla skåningar vidare bära med sig undertexter om de beger sig utanför Skåne, så att de gör sig förstådda. Nu ska jag läsa bakåt lite...