Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

White rabbitt skrev 2010-07-31 22:18:58 följande:

Åter några nedslag under hemrenoveringen. Inväntar att färgen ska torka så strykning nr 2 kan ta vid. Till dess kan jag säkert hinna säga en massa nonsens. Har inte läst alla sidor sedan jag gick ur, men ska såklart ta mig an dem. Finns det något superviktigt jag missat är jag tacksam för en resumé.

Bra sonen08 att du inte tog mötet. Ändå är jag inte egentligen stolt över dig, därför att du använde ju trippen till Leklandet som ursäkt. Jag önskar att du ha sagt till killen att du inte är intresserad av att träffa honom. Som det är nu är det ju bara en praktisk sak som kom emellan ert möte och för hans del väntar han säkert bara på ett nytt möte, som han kommer att stalka dig om tills det blir av. Och då ställs du inför ny ångest och nya kval. En följetong av ångest du borde tänka över om du vill ska fortsätta. Det enda sättet att få ett slut på det är att förklara för honom vad du känner eller rättare sagt INTE känner. Även om det är praktiskt, så ber jag dig att inte gömma dig bakom praktiska ursäkter. Tro mig, du kommer bara att må ännu sämre av det här i slutändan. En kille som pressar som den här killen gör är tillika någon du vill få ur ditt liv så snabbt som möjligt. Hans agerande ger inga bra vibbar.

Har bara uppfattat att skånskan står i en dialektal skottglugg i de senaste inläggen. Vill bara lugna samtliga med att jag talar lundensisk skånska, alltså inte malmöitiska ("Vaur e spiddekagan?") eller mellanskånska ("Vauueuur öoåeeör spiuddeuakoagen?"). Sedan den 1 juli 2010 måste alla skåningar vidare bära med sig undertexter om de beger sig utanför Skåne, så att de gör sig förstådda. Nu ska jag läsa bakåt lite...

Har inte använt mig av detta med leklandet som ursäkt. han ringde 2ggr då men ja missa samtalen han har kunnat maila mig eller så men de har han inte gjort.. Kommer han ställa frågan så kommer ja svara ärligt inte komma med nån ursäkt eller lögn
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 22:23:28 följande:
    jo det kommer ju bli nåt sånt här oxå.. Sen när jag väl har praktik oxå så kommer päronen få ställa upp för praktiken är troligtvis närmare heltid. Nån sa till mig att det brukar vara 30h/vecka för att man ska ha 10h/vecka i pluggtid oxå... Men jag vet inte om det är samma på alla utbildningar.
    okej har inga föräldrar som kan ställa upp så får fixa allt själv men men
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 22:26:02 följande:
    Bra! Då missuppfattade jag. Skyller på de välkända färgångorna... Oskyldig Jag håller på dig!
    de fråga om ja ville följa med och ja sa ja och ja slapp sitta hemma och tråka. de är lungt..
  • sonen08

Är uuutråkad....Fick för mig ut och powerwalka förrut gick en lååång runda fast på 30 min kändes bra... men är uuutråkad nuuu....ingen på msn heller som vill prata alla är ut eo festar

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 22:47:03 följande:
    Bra!
    yes försöker nu gå vidare.... hör han av sig som sagt så kommer ja säga sanningen..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 22:50:27 följande:
    Jag ska tvinga pappa att jobba mindre.. Han jobbar alldels för mycket.. O han är min sons stora idol o honom kan papsen inte säga nej till..
    hehe va bra min familj bor 36 mil bort sen är dom som dom är med... så hade ja bott nära hade d einte hjälpt mig ändå kvittar om de älskar min son de är mitt ansvar ser de som
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 22:54:52 följande:
    Så gör ju jag varje gång jag kommer in på tråden, så det är lugnt.. Dom är vana med mig..
    ja vi har ju inte något val heheehe skoja
  • sonen08

Happ inatt får man soooova ensam Snyft snyft...Sonen är hos sin pappa inatt men men överlever nog Har ju datan som nattsällskap hehehe

• sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 22:58:04 följande:
    Härligt! Du är så duktig som håller igång!

Jag var o tränade idag (hör o häpna!) med syrran o vi gick på puls/bas-pass på friskis o syrran informerade mig om att det gick ett puls/medel-pass samtidigt men jag tyckte att jag är väl inte i sååå bra form så det var bäst att börja med bas... Men hon hade rätt.. Jag borde gått på medel.. Blev ju inte ens svettig förrän näst sista låten... Inte bra.. Obestämd
    okej heeeja Har gått ner 1,7 denna veckan såååå är suuupernöjd ÄR på G nu ja de var skönt o ut och gå med musik i öronen och bara njuuuta utan sonen
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 23:00:30 följande:
    Bra bra bra! Skippa sånna som inte känns bra men var inte rädd för att dejta..
    nepp kommer inte vara rädd måste bara hitta nån som Vågar dejta mig ju
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D