Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Isnogood skrev 2010-07-31 13:11:30 följande:
    Faktiskt... vi sov bara..ja slocknade i en hög Skäms men han slocknade före

men med tanke på att ja inte e direkt bortskämd med att ha en man som ligger bakom en o håller om en hela natten så var det guld värt
    heheh var ni sååå fulla
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:13:53 följande:
    Det finns många skäl till att vara glad att man inte bor i Arvidsjaur. Som din reaktion. Ditt wieeeeeeeeeeeeeeee  hördes genom skärmen! Lund 1 poäng, Arvidsjaur 0. 
    aaaaaaaaaaaa är ju ensam här i tråden som bor i skåne sååå klart man blir glad när de dyker upp en snygging på rätt sida sverige Alla andra bor ju i norrland
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:19:50 följande:
    Skönt att jag inte var orsaken till dina kalla fötter.

Det som inte fungerar första gången fungerar sällan andra. Eller tredje. Eller fjärde. Hur gärna man än vill. Visst finns det undantag, men jag tror de är lätt räknade. Känner du redan tvekan inför att gå den vägen med honom igen hade jag litat på magkänslan. Är detta mannen du vill ha i ditt liv? Oavsett syftet med honom för dig. Slösa inte bort dina känslor och energi på det som känns tveksamt. Jag bara anar fler frågetecken hos dig kring honom än de normala fjärilarna i magen. Hade gärna kommit till din undsättning, men min vita springare är på service för att få rensat hovarna. Tänk dig bara för innan du komplicerar ditt liv för mycket. Jag säger det av ren omtanke.
    tack jo ja vet.. har redan nobbat han 2 ggr hehe.. känns surt men men...Vi ska ses för o prata men känner nu att ja vet inte.. Sist gick de fööör fort fram och ja vet inte.. Nej fjärilar i magen är de allt annat än...Attans också du får ta jet planet då
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:19:50 följande:
    Skönt att jag inte var orsaken till dina kalla fötter.

Det som inte fungerar första gången fungerar sällan andra. Eller tredje. Eller fjärde. Hur gärna man än vill. Visst finns det undantag, men jag tror de är lätt räknade. Känner du redan tvekan inför att gå den vägen med honom igen hade jag litat på magkänslan. Är detta mannen du vill ha i ditt liv? Oavsett syftet med honom för dig. Slösa inte bort dina känslor och energi på det som känns tveksamt. Jag bara anar fler frågetecken hos dig kring honom än de normala fjärilarna i magen. Hade gärna kommit till din undsättning, men min vita springare är på service för att få rensat hovarna. Tänk dig bara för innan du komplicerar ditt liv för mycket. Jag säger det av ren omtanke.
    Hmmmm du sa att ja kunde maila dig men inget svar får man Snyfit snyft...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 13:29:12 följande:
    Ja Spöke
    hehe... va tusan ska ja komma med för "ursäkt" till hmmm ja loooooovade han att INTE dra mig ur denna gånge aaaaaaaaahh vill inte ivll inte... ska ja lossas som de regnar eller ska ja gå dit?? han kommer hit kl 16 o hämtar mig....aaaaaaaah är väl nerverna som spelar mig ett spratt ....jajaj...
  • sonen08

Var är prosit när man behöver henne som bäst hehehe Du får sluta hångla med ditt lamkött och komma online

• sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 13:39:18 följande:
    En fråga bara: om du redan nobbat honom två ggr (jag menar, TVÅ ggr!) och tycker det känns surt, varför i hela fridens namn träffa honom? Jag blir bara undrande över vad du hoppas få ut av det här mötet. Sist gick det för fort fram, skriver du. Har du något riktigt intresse för den här killen? Vad känner du för honom egentligen? Din entusiasm känns ju inte direkt...översvallande, om jag säger då. Din tvekan är ju en klar signal och ändå ska du träffa honom. Vad ska ert möte leda till? En tredje nobb (three strikes, you're out!), en uppstart för en romantisk och givande relation (are you kidding me?) eller bara nåt skoj för stunden? Det känns som om du är värd bättre än det här kaoset. Tyvärr är jetplanet också på service (hade planerat en lugn helg), men om jag inte kan rädda dig så får du rädda dig själv. Tänk till före bara.
    jo jag vet detta med... nej var inte tanken att de skulle bli något alls.. utan ville reda ut saker som hände sist hade tankarna på han ett bra tag efteråt men ja är rädd o binda mig därför får ja kalla fötter har ett barn och han betyder allt för mig... ja vet ej varför ja vill träffa han alls... vet låter sjukt... Men men du får ha en lugn helg då
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 13:47:18 följande:
    Om du (Vilket du tydligt verkar göra) känner dig minsta tveksam till er date så tycker jag absolut att du ska avboka, även om även det känns jobbigt...
    -men det sista du behöver är mer bekymmer.
    O som Kaninen sa (o tro mig, han e smart, har sett honom i andra trådar), om det inte fungerade förra gången så lär det knappast göra det dena gången heller...
    Jag tror bara att du kommer lura dig själv.
    Vet hur det är att längta efter att ha någon att älska o bli älskad av...men ja vet också vilket helvete man kan leva mitt i när man kämpar med något som bara blir katastrof hur mycket man än vill annorlunda.

Du behöver ha en stadig punkt i ditt liv, o jag är väldigt säker på att  du inte kommer få det med denna man du ska på date med... Sorry, men det är vad jag tror.

{#emotions_dlg.flower} kram
    tack de orden värmde. jo de är nog sant som ni skriver men kan inte smsa han då han inte har nån mobil nu.. vet ej hur ja ska få tag i han...
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 13:58:46 följande:
    Lås dörren, när han kommer för att hämta dig så ropar du bara genom brevinkastet att du inte e hemma
    hehehehheheheehehehe den kan nog funka om han är full
  • sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 14:02:14 följande:
    Det finns telegram. Brevduvor. Röksignaler. Möjligheterna till kommunikation är oändliga. Eller så gör som isnogood (en föredömligt praktisk tjej) föreslår:
    Isnogood skrev 2010-07-31 13:58:46 följande:
    Lås dörren, när han kommer för att hämta dig så ropar du bara genom brevinkastet att du inte e hemma
    Antagligen får du svaret "Okej, då går jag igen" och så är kvällen räddad.
    eller så hoppar ja in i duschen och lossas att de regnar
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D