Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
Ja det är ju rätt ofta det är så att folk redan har sin umgängeskrets om dom bott på ett ställe ett tag.. Men det är ju så att man har olika vänner ibland..
va håller alla andra hus?? rätt dött i tråden ivkväll...
HOHOHOHO!!!!!!!!!!!! var är alla???? Har pratat med min "dejt" på lördag Ska iväg med han då kl 16 kommer han och hämtar mig sen kör vi ner till havet och ska prata och vara där Ska ta med min valrossbaddräkt Ifall de blir bad hehe MEn känns bra och ses neutralt... MEN han har insett nu att de gick nog för fort... han var för på och de skulle gå pang pang pang... MEn vi får se va som händer... Fick veta att han vill flytta och eftersom han jobbar i andra änden av skåne så ser de ut som han kommer flytta näramre där de innebär att de kommer ta mig 2 h dit med tåg.. nu har ja 30 min med buss till han... Så känns väl mest B för det.. Men men vi får se..
men han har både jobb och betalar för sig han o hans pappa bostad Han har tydligen gått ner 11 kg sen vi såg sååå han lär ju vara suuupersmal nu
nu hoppas ja får csn bidrag...sitter nu o väntar på besked de har dem iallafall...
prinsessan Denna veckan har ja inte fuskat eller ätit skräp och tränat och haft mig så vågen visa minus 1,4 efter 1 vecka med vinägertabletterna