Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

Majuutschi skrev 2010-07-28 22:07:34 följande:
    Jag har redan ansökt o fått beviljat csn..

Ja det är ju rätt ofta det är så att folk redan har sin umgängeskrets om dom bott på ett ställe ett tag.. Men det är ju så att man har olika vänner ibland..
    ok gott hoppas me få beviljat hur mycket kommer du få ut? har du lån o allt? o tillägg fr dina barn?
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-28 22:42:04 följande:
    jag kommer ha bidrag + lån + tillägg för barnen  så det blir strax under 9000/mån
    okej. så mycket kommer ja med få men sen får ja ju bidrag för 3 andra ställen med har ju underhålla o barnbidrag och bobidrag

är liiiite nervös inför helgen men ska inget säa till sonens pappa ännu
  • sonen08

va håller alla andra hus?? rätt dött i tråden ivkväll...

• sonen08

HOHOHOHO!!!!!!!!!!!! var är alla???? Har pratat med min "dejt" på lördag Ska iväg med han då kl 16 kommer han och hämtar mig sen kör vi ner till havet och ska prata och vara där Ska ta med min valrossbaddräkt Ifall de blir bad hehe MEn känns bra och ses neutralt... MEN han har insett nu att de gick nog för fort... han var för på och de skulle gå pang pang pang... MEn vi får se va som händer... Fick veta att han vill flytta och eftersom han jobbar i andra änden av skåne så ser de ut som han kommer flytta näramre där de innebär att de kommer ta mig 2 h dit med tåg.. nu har ja 30 min med buss till han... Så känns väl mest B för det.. Men men vi får se..

• sonen08
    figurehead skrev 2010-07-29 22:05:44 följande:
    Valrossbaddräkt?

Trist att han ev ska flytta längre bort
    ja jag är ju en valross SÅ då blir de en valrossbaddräkt:P

japp men vi får väl se när han väl flyttar Han bor med sin pappa ännu hehe
  • sonen08

men han har både jobb och betalar för sig han o hans pappa bostad Han har tydligen gått ner 11 kg sen vi såg sååå han lär ju vara suuupersmal nu

• sonen08
    figurehead skrev 2010-07-29 22:13:44 följande:
    Hmm, nåja, så illa är det säkert inte.

Ok, är det heöt säkert att han flyttar då?
    ingen anning vet ej men han vill ju flytta och komma närmare sin arbetsplats och vänner så han kan "koppla" av utan o behöva köra 1-2 h med bilen hem hhan bor ute på landet nu... han är en stadsmänniska men vi får se han har ju jobbet på flygplatsen..
  • sonen08

nu hoppas ja får csn bidrag...sitter nu o väntar på besked de har dem iallafall...

• sonen08

prinsessan Denna veckan har ja inte fuskat eller ätit skräp och tränat och haft mig så vågen visa minus 1,4 efter 1 vecka med vinägertabletterna

• sonen08
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-30 13:43:59 följande:
    Skitbra ju då verkar det funka gumman, glad för din skull {#emotions_dlg.flower}
    japp ska  bli kul o se hur mycket ja går ner helt på alla
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D