Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

mådde illa igårkväll och magen vände sig ut o in på mig men imorse när ja vaknade var de osm bortblåst varför kunde de inte hållt i sig så slapp ja komma med nån "nödlögn" känns dumt de med... att hitta på något hatar lögner.

• sonen08
    White rabbitt skrev 2010-07-31 14:31:29 följande:
    Men du, man BEHÖVER INTE komma med nödlögner. Säger du till honom att du inte vill träffa honom ska han respektera det. Du behöver inte hitta på externa förklaringar eller lögner, vara sjuk på riktigt eller liknande. Det du känner är skäl nog. Våga vara sann mot vad du känner och krångla inte till det. Grunden här är ju faktiskt att du är tveksam att träffa honom, kanske nu inte ens vill träffa honom. Det är den tanken som är vägledande. Visst är det jobbigt att säga "Tyvärr, jag vill inte träffa dig" när han står där (och ingen mobiltelefon låter lite suspekt för mig, sorry), men du har ingen skyldighet att släppa in honom hos dig eller i ditt liv om du inte vill eller känner för det. Det är ditt liv och dina tankar och de måste han respektera. Du har nobbat honom två ggr. Behöver han en tolk för att förstå vad det handlar om?
    han ringde 2 ggr men ja hörde ej mobilen när han ringde då ja var på leklandet med sonen Slapp komma med nån lögn utan gick med sonens pappa o sonen dit istället
  • sonen08

Ni andra i trådne kanske inte fatta de men de blev nooo träff idag... Ja följde med sonen o hans pappa till leklandet då de ville ha med mig dit Så de kunde ja inte tacka nej till

• sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 20:33:03 följande:
    Vet du...Ja e glad o stolt över dig för att du inte tog daten
    tack tack
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 21:10:18 följande:
    Kan ta denna man som fortsatt exempel:

Han är en vän till mig, som har hjälpt mig att rensa här, vi har känt varandra via en annan site nästan ett år men träffades irl för några veckor sedan.
    det märktes då tydligt att han var intresserad av mer än vänskap vilket jag förklarade för honom att det var just vänskap som jag kunde ge, inte mer.
    Ändå, han verkade "irriterad" när ja skrev på tex Facebook att jag gjort en massa hemma, då kunde han kommentera att "vissa har tydligen svårt att be om hjälp" och " önskar att vissa kunde be om hjälp när de behöver"
    Gah! OM jag behöver hjälp, eller i detta fall VILL ha hjälp så säger jag till, men han har tydligen svårt för att förstå att jag klarar mig utan att han måste hjälpa mig...
    -När ja gick ut på krogen med en kompis så smsade han o undrade hur ja skulle ta mig hem o att han gärna betalade taxi...ja svarade att jag fixar mig hem själv o att det inte behövdes, då smsade han igen o skrev att han ville hämta mig o bad mig gå med på det...
    NEJ, jag går inte med på det..(!)
    Där kom känslan av att någon försöker kontrollera mig...att om HAN hämtar mig så kan jag tex inte gå hem med någon annan...
    Varningssignalerna ringde starkt o gör det varje gång ha gör liknande...känns som om det är svårt att ta att jag kan hantera mitt liv utan hans hjälpande hand, änslan av att hans största önskan skulle vara att jag skulle vara beroende av honom...
    Visst, han har hjälpt mig ett par gånger nu, men samtidigt...Jag vill inte be honom om hjälp... för jag vill inte ge honom det, att jag skulle behöva honom, inte när han håller på så där...
    Rörigt kanske...men det är så mycket i huvudet så det är svårt att få ner i text.
    Låter som en jobbig man... hade ja haft en sån efter mig hade ja ignorerar och inte svarat på smsen eller sagt skaffa dig ett eget liv men de är ja hehe
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 21:17:25 följande:
    Nej, fel del av sverige...
    nepp nepp nepp han BOR PÅ RÄTT SIDA för en gåmng skull du har ditt lamkött så han är miiiit byte
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 21:22:02 följande:
    sonen08 skrev 2010-07-31 13:15:11 följande:
    aaaaaaaaaaaa är ju ensam här i tråden som bor i skåne sååå klart man blir glad när de dyker upp en snygging på rätt sida sverige Alla andra bor ju i norrland
    Norrland? Vilka bor där?
    Det är ju bäst här i mitten eller vad dethär är... Hmmm.... Jag o sveriges geografi..... Obestämd
    jo men här i skåne är allt över skånesgräns norrland
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 21:22:42 följande:
    Ingen som funderat på att låta kaninen välja själv..?

Drömmer
    jo han får välja själv
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-31 21:26:11 följande:
    Jag är här!!!! O jag hånglar inte med nåt lammkött.. Hånglade i torsdags.... Men jag är velig igen... Skrikandes
    hehe fick hjälp av en snygg kanin så valet var lätt men d evar inte för hans skulle som ja avstod hehe utan egen vinning jass vaddå nu då???
  • sonen08
    Isnogood skrev 2010-07-31 21:24:13 följande:
    Joo, o för varje gång jag måste / känner mig tvungen att sätta ner foten för att stoppa o förklara vart mina gränser går så hamnar han längre o längre bort (!)
    sluta berätta för han vart du ska och hur du kommer hem? du är vuxen nog att klara de själv ju
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D