• Jennie1987

Pergo dubbelkur

Igår kom mensen som ett brev på posten!
    Cykeldag 30, så det får jag väl vara nöjd med?

Har ätit en enkelkur Pergotime, och denna gången blev det inget :/
    Men! Om ni visste hur glad jag är över denna lilla mens!!
    Jag har inte haft mens sen i Juni 2009, så det känns så skönt att ialla fall något hände efter Pergotime!
    Förstår att det låter jättekonstigt.

Idag är det mensdag 2, så på fredag ska jag börja med dubbelkur Pergotime.
    Får se hur det går.

Är det någon som har lite erfarenheter av dubbelkur?
    Skulle vilja höra hur det går/gått för er!
    Hur har ni mått under och efter kuren? Har ni lyckats ägglossa? Blivit gravida?

Jag fick väldigt mycket biverkningar av enkelkur, så får väl ställa in mig på dubbla biverkningar nu då? ;)
    Men det är det såklart värt!

Skriv nu, alla kloka kvinnor!

• Svar på tråden Pergo dubbelkur
  • MrsHW

Jag lyckades ägglossa på dubbelkur och få mens av mig själv två gånger. Tro mig, jag VET hur glad man kan bli över att få mens av mig själv :D

Följ vår resa till det efterlängtade barnet - longingfortheone.blogg.se/
  • Jennie1987
    MrsHW skrev 2010-05-19 22:57:34 följande:
    Jag lyckades ägglossa på dubbelkur och få mens av mig själv två gånger. Tro mig, jag VET hur glad man kan bli över att få mens av mig själv :D
    Härligt!! Vad roligt att du lyckats få egna mensturationer! Måste kännas fantastiskt!
    Jag blev överlycklig över min Pergomens jag hade förra veckan! :)
    Får se imorgon på VUL om det blivit nåt ägg.

Tar du fortfarande Pergotime?
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-19 21:38:18 följande:
    Vem är ylva o marie?Ja, visst är det supercoolt att vi hittade varandra och att vi är så lika?! Helt otroligt!Haha, ja, det kan ju bli tvillingar, chanserna ökar ju faktiskt en hel del när man knaprar Pergo! :)Ja, jag fick numret, så jag slänger iväg ett sms när jag varit där imorgon :)Hoppas att jag också har ett litet ägg som vuxit till sig! :) Hade ju varit fantastiskt!!Kram
    d e usk o barnmoskan som brukar sitt ao ta emot=) Japp chanserna ökar ju för det men i ärlighetens namn så räcker 1 i taget
    Slutar jobba vid fem så då får jag se om mobilen plingar till när jag sätter igång den=)
    Håller tummarna!
    Kramar
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-19 21:41:02 följande:
    Shit vad trög jag är! Jag kom på vem Ylva och Marie var, precis när jag skickat iväg förra inlägget! Hahaha! Snacka om segt huvud!  ;P
    segt här med...såg att du fattat nu när redan skickat mitt inlägg o förklarat hahaha, jag får skylla på att d va så tidigt=)
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-05-20 05:09:21 följande:
    d e usk o barnmoskan som brukar sitt ao ta emot=) Japp chanserna ökar ju för det men i ärlighetens namn så räcker 1 i taget Slutar jobba vid fem så då får jag se om mobilen plingar till när jag sätter igång den=)Håller tummarna!Kramar
    Ah, kom ju på det ;)
    Ja, absolut, ett i taget räcker absolut, kan bli hemskt jobbigt med två samtidigt.
    Men blir det två så säger jag inte nej. Hellre två än inget alls ju! :)
    Jag skriver såklart till dig så fort jag är klar hos läkaren! :)
    Kram
  • Jennie1987
    LenaP83 skrev 2010-05-20 05:10:31 följande:
    segt här med...såg att du fattat nu när redan skickat mitt inlägg o förklarat hahaha, jag får skylla på att d va så tidigt=)
    Hihi, vi är rätt lika på många sätt! Hehe!
    Jaa, fy vad tidigt du går upp! Jag är ledig idag och har sovit ut riktigt :)
  • Sarasvensson87

Jag hoppar in i denna tråd om det är okej:) Jag ska börja med dubbelkur pergo på lördag! Jag blev otroligt glad nu då mensen kom så att jag kan börja äta pergo och så att jag och sambon kan hoppas på och jobba på att vi ska lyckas med ett mirakel:)

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-20 09:40:57 följande:
    Hihi, vi är rätt lika på många sätt! Hehe! Jaa, fy vad tidigt du går upp! Jag är ledig idag och har sovit ut riktigt :)
    d kallar jag FUUUUUUUUUUUUUSK=) jag har stått o frysit i en operationssal hela dagen...brrr=) Vet redan o jag säger d inte GRAAAAAAAAAAATTIS
  • LenaP83
    Sarasvensson87 skrev 2010-05-20 14:27:01 följande:
    Jag hoppar in i denna tråd om det är okej:) Jag ska börja med dubbelkur pergo på lördag! Jag blev otroligt glad nu då mensen kom så att jag kan börja äta pergo och så att jag och sambon kan hoppas på och jobba på att vi ska lyckas med ett mirakel:)
    hoppa in du=) va roligt...hoppas d lyckas för dig me
  • Jennie1987
    Sarasvensson87 skrev 2010-05-20 14:27:01 följande:
    En 87:a, vad roligt!
    Kul att du ska börja med dubbelkur på lördag! Hoppas att det kommer en härlig ägglossning sen då! Ska du kolla med VUL senare i veckan då?
    Stort lycka till! :)
Svar på tråden Pergo dubbelkur