AVA klinik i Riga
Stort lycka till nu imorgon!!!!!
Tänk, imorgon blir du gravid
Stort lycka till nu imorgon!!!!!
Tänk, imorgon blir du gravid
Frazze: äntligen är det Riga resa! Passa på att ta någon kroppsbehandling eller piffa naglar, riktigt prisvärt och avkopplande. Finns en galleria i anslutning till gamla stan, på 5 vån där finns det samlat. Lätt att googla på Riga o galleria, så kommer det upp.
Det är små rum med tv/dvd som hjälpmedel. Vi var tillsammans och liksom stötta varandra även här. För att dämpa prestationen och istället skapa en egen bubbla med intimitet. Ingen tidtagning men det kan nog lätt kännas så för mannen. Det blir så instrumentellt hela processen, så för oss har det varit viktigt att göra tillsammans, vårt projekt. Vi har lämnat bidrag flera ggr, och min man föredrog de ggr jag var med, att det blev en annan press o känsla den gången han var på egen hand.
Hej på er! Är i ett lite smått chocktillstånd här! Min man lämnade ju sitt bidrag igår och idag får vi veta att vi har 19st fertiliserade ägg som ligger på ruvning. 19 ST!!!!!!!!! Jag kan inte fatta att det är sant!? Efter att själv ha kämpat som en idiot och lyckars få ut 7st som mest med 5 st fertiliserade och 2 st som blev 4 celliga, så känns detta antal gastronomiskt! Jag vet ju att vi inte kommer få 19st blastocyster, men det kanske kan bli en 9 st med god tur. Är helt lyrisk! Känns som att det kommer att ordna sig nu. Jag får nog i alla fall mina 6 st som jag hoppats på! Kram från Riga
Åh, helt underbart ju!!!! 19 st är ju asbra!!! Kan bara drömma om en sådan donator
Hoppas att ett fotbollslag klarar sig alla dagarna
Nyheterna förut idag var att det är fortfarande 19 st som hänger med och utvecklas! Tror inte att detta är sant!
Vilka fantastiska nyheter Frazze!
Så har dagen för vårt egyerlängtsde ET äntligen kommit. Men givetvis inte utan att få något att oroa ihjäl sig över! Har ont i bebismage regionerna och det har kommit lite rosa flytning. Kan kanske vara lutinus? Men jag fan skiter på mig nu så orolig är jag! Har mailat Jelena och frågat, men hon hade inget att komma med. Kan det vara slemhinnan som släpper? Någon som råkat ut för detta förut?
Många som använder lutinus har din erfarenhet med lite strimmor. Visst är slemhinnor sköra, prova utrogest oxå vaginalt, köp i Riga. Lutinus Staven kanske skaver lite efter varje dags användning....
Men endometrium släpper inte av progestoron, tvärtom!
Tack ni snälla! Jag ska njuta av varje piller och varje spruta tills jag får plus el minus på min sticka. Hon sa att alla våra blastisar delades och delades, det var några som var långsammare så de tog de bort. Men annars var alla de andra 11 av samma toppenkvalité som de jag nu har i magen. Jag hoppas verkligen nu! Besvärligt nu med tidsskillnad men jag hoppas inte att en timma gör något efter bara en dag.