Rosen 76 skrev 2015-10-04 18:22:28 följande:
Jotack... Som alla vet går ruvartiden oändligt långsam :) Har td på fredag men har bokat hcg redan på torsdag för att få svar innan helgen! Dessutom inköpt ett cb digital som kommer att tas torsdagsmorgon. Längtar så!
Har inte känt något speciellt förutom lite drag/spänningar i nedre regionen just idag och blir yr lätt. Kommer inte alls ihåg hur jag kände sist jag blev gravid och det kan ju klart va jätte olika.
Förlossning ja... Svårt att tänka så långt fram just nu... Ska först bli gravid och nå den målstolpen... Men om det händer nu eller senare så blir det inte vaginal iallafall! Vågar inte!
Hur mår du? Njuter du? :)
Yrsel är ett bra tecken! Jag har min egen karusell i huvudet varje dag. Men jag fattade ju aldrig att det var ett tecken och så att det spände i nedre regionerna fattade jag aldrig heller. Jag njuter för fullt! Har tyvärr världens magkatarr, så efter det nattliga toabesöket (varenda natt) så kan jag inte somna om utan är bara hungrig. Har märkt att om man tar utrogesten oralt på tom mage så är det inte bra.
Håller tummarna för att vi får läsa om ett plus på torsdag då! Kram