AVA klinik i Riga
Hej! Undrar om någon här kombinerat Lutinus och Utrogest? Till exempel tagit Lutinus vaginalt morgon och kväll, Utrogest oralt mitt på dagen?
Hej! Undrar om någon här kombinerat Lutinus och Utrogest? Till exempel tagit Lutinus vaginalt morgon och kväll, Utrogest oralt mitt på dagen?
Är det någon här som vet hur man räknar ut hur många veckor och dagar gravid man är när man gjort ÄD? Är det från äggplock på donatorn man räknar eller hur funkar det? Skulle ju vara kul att veta om man är i v 5 nu el om det tom är 6 alltså 5+0
Appen gravid o baby heter den numera. Där fyller du i ägglossning, vill jag minnas vilket är samma som Äggplock.
Babymed länken tar hänsyn till embryots ålder vid insättning .
Imorgon är det en vecka sedan jag tog Procrensprutan och igår eller idag är dagen då jag borde fått min mens. Men NADA! Brösten är jätteömma och svullna så ngt är väl på gång i kroppen antar jag.
Fick ni er mens som vanligt eller kom den senare efter att ni tagit sprutan?
Gravid med ett hcg igår dag 11 på 184!
Låååång väg kvar men är SSÅÅÅ lycklig :)
Hej igen! Har ett par frågor här. Är det vanligt med missfall första gången på ÄD eller ovanligt? Alltså om det inte är något "fel" på en då förstås. Och hur många här har fått missfall första gången och sen lyckats? Eller har ni som lyckats på 2-3 försöket bara fått minus på stickan innan? Vad har de i så fall ändrat på för att det ska gå bättre nästa gång? Jag bara samlar lite fakta så att jag vet vad jag ska be om för undersökningar samt prover hos min gyn här. Hoppas att allt går bra för alla här! Själv är jag snart dränerad på blod känns det som. Eftersom jag aldrig haft missfall förut ( tack och lov och hoppas jag aldrig mer får det heller) Hur länge blöder man efter på ett ca?
Frazze
Jag fick missfall på första försöket v 6. Andra insättningen fäste inte efter det gjorde jag hysto som inte visade något konstigt. Tredje insättningen fäste inte heller och då vi bara har ett försök kvar valde vi att åka till Lifeclinic och dr D i Aten. Så nu har jag just börjat medicinera inför sista försöket. IL-dropp och betydligt mer kortison än vad Riga har rekommenderat.
Min första ÄD misslyckades också men fick aldrig ens plus.
Då gjordes en hysto i Riga och nästa försök efter det var med tillägg som assisted hatching, embryoglue, trombyl, prednisonol samt akupunktur innan och efter FER.
Det kommer att gå!!!
Kram
Min gyn här i Sverige tycker absolut INTE att jag ska ta fragmin nästa försök. Han är verkligen emot det! Jag får väl ljuga och säga att jag inte gör det då!? Sen så tog jag bara 10mg prednisolon denna gången. Kanske skulle ta mer nästa gång då eller? Blää de smakar ju vidrigt!!!!