Amberiah skrev 2015-08-23 08:53:32 följande:
Frazze, lycka till nu. :)
Själv är jag då så jädrans nedstämd eftersom jag vet att det inte tagit sig. Har en sån stark känsla. Dessutom så blev sonen supersjuk dagen efter insättningen. Man får ju restriktioner att inte lyfta mer än 10 kg (sonen väger 15 och har varit väldigt famnig nu när han varit sjuk, han är 1 år), att inte utsätta sig för förkylda personer och inte bli stressad.
Alla dessa har jag ju "brutit" mot. Så därför är jag så extra nojig att det inte tagit sig.
Bara vet det. Så jäkla trist. Sen är det så himla omständigt att resa till Riga härifrån Pajala. För omförsök alltså. Bara resa dit tar en hel dag.
Vill bara få veta nu... Hoja...
Ja Pajala är ju inte nästgårds till Riga direkt.
Jag har 2 timmar till Landvetter och 4 till Sthlm så vi flyger nog från götet.
Jag håller tummarna för dig ändå att det har tagit sig. Jag hade samma känsla som du efter mina två sista ivfer och tyvärr var det ju så att det inte tatt sig. Jag hoppas att du har fel! Hur lång tid tar det annars innan du får komma på ny insättning?
Jag tror fortfarande på att vara förkyld är bra mär man gör insättning. Då kämpar immunförsvaret mot förkyldningen och embryona får vara ifred! Så dålig som min mage har blivit efter procren så har jag nog stor chans ändå.
När har du testdag? Håller tummar och tår för dig!