AVA klinik i Riga
Frazze, mkt bra värden på tsh!
Frazze, mkt bra värden på tsh!
Hahaha, känner igen det där... Var på Apoteket jag också i veckan och min mens lyser med sin frånvaro den också! Bra förvisso för då kanske jag kan få ner tsh värdet!
Mitt T4 låg på 13 - vet inte egentligen vad det gör...? Referensvärdet enligt min analys ligger på 12-22.
Hej alla ni som har problem med sköldkörtwln och högt tsh. Kom på att en kompis till mig tipsade om en diet som tydligen är mycket bra för detta. Dieten är något som en kvinna kommit på själv. Hon heter Eva Renner och hon var väldigt sjuk och mådde jätte dåligt när hon fick sin diagnos. Hon började med medicin typ Levaxin och blev väl aningen bättre. Men sen en dag så bestämde hon sig för att ändra sitt liv och sin kost. Läkarna sa att hon aldrig skulle bli fri från sina mediciner, men idag har hon varit medicinfri sen 2009. Jag säger inte att ni kanske har såna jätte problem som hon! Men i kombination med Levaxin och denna dieten så kanske det går att sänka ert tsh på kortare tid. Hon utesluter allt socker alla sädeslag och potatis/ris/pasta, majs ni får googla henne! Kostar tydligen 120:- att köpa hennes häfte, men det kan vara värt det. Lycka till!
Någon som kan ge mig Riga priset på Utrogestan 100mg. Tack!
I wich men tyvärr helt uteslutet...
Inte haft sex efter förlossningen än utan ville avvakta tills efter gynbesöket idag så jag vet att allt ser ok ut med stygn, infektionsrisken, ev. Avslag mm
Gynbesöket gick bra! Livmodern såg bra ut och äggstockarna utan cystor! Dock inget tecken på ägglossning eller mens så vi får se när kroppen behagar komma tillbaka... Har ju varit några jobbiga veckor så det kan ju ta tid för kroppen att återhämta sig!
Går på akupunktur och dricker örter nu för att hjälpa till på traven!
Japp, har räknat att efter det att man får mensen tar det ca 40 dagar till tripp till Riga!
Jag gjorde en ÄD med färska ägg i juni som inte gick och sedan med frysta i augusti som tog sig... Hoppas ju klart också att första ska ta sig men är beredd på det motsatta i fall i fall!
Jag har satt in två embryon på alla mina tidigare ivf och även så på mina ÄD! Vi har alltid sagt att hellre två barn direkt än inget alls Men man måste ju klart beakta riskerna också med tvillingar.
Vaginal förlossning med tvillingar är om möjligt det absolut bästa för barn o mor. Med KS får de mkt ofta andningsproblem.... Så det är verkligen inte riskfritt.
Lägg energi på att förbereda er på transfer nu och ruva lugnt!
JAAAAAAAA Min mens har kommit idag! Riga here we come! Dags att skriva till Jelena och berätta så att jag kan få mitt upplägg för sprutor och övrig medicin. Nu är det bara att hoppas på det bästa då!